اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 33 هوابرد المهدی (عج):

امروز چشم بصیرت لازم‌تر از چشم ظاهری است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) گفت: در شرایطی که دشمن از هر راهی در فکر ضربه زدن به کشور به سر می‌برد، داشتن چشم بصیرت لازم‌تر از چشم ظاهری است.

امروز چشم بصیرت لازم‌تر از چشم ظاهری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام محمدجواد محمد یاران صبح امروز در جلسه نهضت روشنگری که با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران و اعضای آنها همراه بود اظهار داشت: زن به عنوان نخستین مربی بشریت نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد و یک مربی لایق وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد.
وی افزود: امروز کسانی از نقاط دور و روستایی کشور با رشد یافتن در دامن خانواده‌هایی دیندار و مدیر به مقامات عالی کشور رسیده‌اند.
محمد یاران با اشاره به رواج یافتن تفکر جبرگرایی در بسیاری از کشورها خاطرنشان کرد: با این تفکر آنان هر حادثه‌ای را می‌پذیرند که به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی ریشه در این تفکر دارد چراکه آن را به عنوان یک واقعیت پذیرفته‌اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) با اشاره به موضوع تشکیل کشور فلسطینی بیان داشت: امروز اگر جنبش حماس و حامیانش با تشکیل دولت فلسطینی مدنظر بعضی گروه‌های فلسطینی زیر نفوذ غرب مخالفت می‌کنند، به دلیل ضایع شدن حق مردم مظلوم فلسطین در این موضوع و رد وجود کشوری به نام اسرائیل است.
این مقام مسئول با اشاره به دوران امام علی (ع) و امام حسین (ع) و بصیرت نداشتن مردم آن روز و پذیرفتن معاویه و یزید از روی تفکر جبرگرایی خود به عنوان یک واقعیت ابراز داشت: امروز نداشتن چشم آسان‌تر از نداشتن بصیرت است چراکه انسان را به گرداب جهل و هلاکت کشانده و از راه راست منحرف می‌کند.
محمد یاران با بیان تبعات نفوذ سایت‌ها و رسانه‌های مستهجن در بین خانواده‌ها و ویرانی کانون خانواده به وسیله آن تصریح کرد: دشمن با صرف میلیاردها دلار تمام امکانات خود را از قبیل سایت‌ها، ماهواره‌ها و سایر ابزار جنگ نرم در به ابتذال کشیدن جوانان بسیج کرده است.
وی اضافه کرد: قدر دین، مکتب، نظام و انقلاب را بدانید و نگذارید روحیه شهادت‌طلبی و دینداری از خانواده‌ها بیرون رود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) گفت: صهیونیست کینه و دشمنی کهنه‌ای با شیعه دارد و از هر راهی برای صدمه زدن به آن تلاش می‌کند.
وی در پایان به سؤالات بسیجیان پاسخ داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول