اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فر‌مانده لشکر نبی اکرم (ص):

بصیرت هوشمندانه ملت دشمنان را مایوس می‌کند

خبرگزاری فارس: فر‌مانده لشکر نبی اکرم (ص) گفت‌: بصیرت و پایداری هوشمندانه لازم است تا آمریکا و صهیونیست را در تمام زمینه‌ها مایوس کنیم.

بصیرت هوشمندانه ملت دشمنان را مایوس می‌کند
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر‌مانشاه، مراد حسنی در مراسم بیان خاطره و تجلیل از سر‌بازان سپاه حضرت نبی ‌اکرم‌ (ص) در ششمین روز از هفته دفاع مقدس که با حضور سر‌بازان سپاه و جمعی از مسئو‌لان در حسینیه ثاره‌الله بر‌گزار شد، افزود‌: امام خمینی (ره) با اقتدار علیه طا‌غوت قیام کرد و مردم به پیروی از ایشان به پا خواستند‌.
وی ادامه داد‌: مردم با پیروی از امام خمینی ‌(ره) طو‌مار چند ساله طاغوت را در هم پیچیدند و با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار متو‌جه شد شکست بزرگی خورده است لذا جنگ ظا‌لمانه‌ای علیه ایران آغاز شد.

*بر‌هم زدن ‌معادلات نظامی دولت‌های بزرگ
فر‌مانده لشکر نبی اکرم (ص) اضافه کرد‌: در طول دوران دفاع مقدس بیانات تاریخی و سر‌نوشت‌ساز امام خمینی ‌(ره) باعث آرامش مردم شد و ملت ایران دست خالی وارد میدان شدند و حماسه‌های بزرگی آفریدند و معادلات نظامی دولت‌های بزرگ را بر‌هم زدند‌.
وی با اشاره به رهبری امام خمینی (ره) تصریح کرد‌: رهبری امام خمینی ‌(ره) حول محور اسلام ناب محمدی ‌(ص) چنان عالمانه بود که ملت را با خود همراه کرد و امت اسلامی عاشقانه از جان و مال خود برای حمایت از آرمان‌های بلند امام گذشتند و دشمن را از پای در‌آوردند.

*شهدا از افتخارات ملتند
حسنی با اشاره به شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا از افتخارات ملت هستند و ما مدیون خون این عزیزان هستیم.
وی درباره تو‌طئه آمریکا و استکبار جهانی و راه انداختن جنگ نرم برای مبارزه با معنویت جوانان و مردم مسلمان گفت: بصیرت و پایداری هوشمندانه لازم است تا آمر‌یکا و صهیونیست را در تمام زمینه‌ها مایوس کنیم.
فر‌مانده لشکر نبی اکرم‌ (ص) در ادامه موضوع خدمت سر‌بازی در زمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد بر‌رسی قرار داد و ارزش و جایگاهی که سربازان در حال حاضر دارند را به بر‌کت انقلاب اسلامی دانست‌.
حسنی با بیان خاطراتی از دوران مقدس در خصوص شهادت یکی از سر‌بازان شجاع در مناطق عملیاتی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

*یاد شهید گلدوزی
غلامی یکی از رزمندگان دوران مقدس نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس از شهید گلدوزی در عملیات میمک  یاد کرد. 
در پایان این مراسم هشت نفر از سر‌بازان نمونه سپاه حضرت نبی اکرم ‌(ص) مورد تشویق قرار گرفتند.
گفتنی است که مراسمی مشابه نیز در شهر‌ستان روانسر و صحنه بر‌گزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول