اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل:

راه‌اندازی یکی از مجهزترین دستگاه‌های آزمایشگاهی در بابل

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان آیت الله روحانی بابل گفت: یکی ازمجهزترین دستگاه‌های آزمایشگاهی در بیمارستان آیت‌الله روحانی این شهرستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی یکی از مجهزترین دستگاه‌های آزمایشگاهی در بابل
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی بیمارستان آیت الله روحانی شهرستان بابل، محمد معتمدی اظهار داشت: دستگاه اتوآنالایزر یکی از مجهزترین دستگاه‌های آزمایشگاهی برای انجام آزمایش‌های بیوشیمی است.
وی خاطرنشان کرد: این دستگاه قابلیت انجام تمام آزمایش‌های بیوشیمی، ایمنولوژی، سرولوژی و اندازه‌گیری سطح دارویی را در خون بیماران دارد.
رئیس بیمارستان آیت الله روحانی بابل در مورد عملکرد این دستگاه پیشرفته افزود: این دستگاه قادر است 400 تست را در هر ساعت انجام دهد که جزء دستگاه‌های پرسرعت در نوع خود است. 
این مسئول بیان داشت: همچنین این دستگاه قادر به انجام 140 تست متفاوت بوده که برای این تست‌ها کالیبراسیون و کنترل‌های لازم را نیز انجام داده و در حافظه خود نگهداری می‌کند و از همه کیت‌های موجود در بازار می‌توان برای آن استفاده کرد و از این لحاظ وابستگی به کیت‌های شرکت خاصی ندارد.
معتمدی بیان داشت: توانایی ذخیره 400 هزار جواب آزمایش‌های بیماران، قابلیت کنترل کیفی و تمام کنترل‌های روزانه از دیگر خصوصیات این دستگاه است.
وی متذکر شد: در نهایت این دستگاه می‌تواند تمام آزمایش‌های بیوشیمی خون مانند قند، اوره، چربی، آزمایش‌های الکترولیت‌ها را با صحت، دقت و سرعت بسیار بالایی انجام دهد.
این مسئول با تشکر از اقدام خیرخواهانه صندوق قرض‌الحسنه ولی عصر شمال اذعان داشت: دستگاه اتوآنالایزر از سوی صندوق قرض الحسنه ولی عصر شمال اهدا شده که همانند دیگر دستگاه‌های این بیمارستان در استان از حیث مشخصات کم نظیر است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول