اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای معرفی شخصیت حضرت احمدبن موسی (ع)، صورت می‌گیرد؛

توزیع 21 هزار کتابچه «آستان جانان» در مساجد فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان فارس از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و توزیع 21 هزار کتابچه «آستان جانان» در کانون‌های مساجد فارس همزمان با سراسر کشور خبر داد.

توزیع 21 هزار کتابچه «آستان جانان» در مساجد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا باقری ظهر امروز در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کتابچه‌های «آستان جانان» به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و ششم ذیقعده مصادف با روز بزرگداشت احمدبن موسی کاظم (ع) طراحی و تهیه شده که شامل شرح مختصری از زندگینامه، شخصیت و کرامت فرزند امام هفتم (ع) است.
باقری از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در نخستین روز از دهه کرامت در بیش از 800 کانون مسجد در استان فارس خبر داد و افزود: ویژه برنامه‌ صبح‌گاه رضوی ویژه اعضای طرح از مدرسه تا مسجد نیز همزمان با میلاد ثامن‌الحجج (ع) با عنوان «ترنم عشق» در مدارس راهنمایی و دبیرستان این استان اجرا می‌شود که شامل پخش سرود امام رضا (ع) و نواختن زنگ رضوی است.
وی برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامتان» با حضور 270 قاری و حافظ منتخب کانون‌های مساجد را از جمله برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد و ادامه داد: همایش زوج‌های جوان مسجدی 12 مهر ماه جاری همزمان با روز بزرگداشت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) پیرامون خانواده در اسلام به همراه قرائت اشعار رضوی در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری حضرت زهرا (س) در شیراز برگزار می‌شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس برگزاری شب شعر و تجلیل از شاعران رضوی و برپایی مراسم بزرگداشت سالروز احمدبن موسی (ع) را از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه کرامت برشمرد.
وی در پایان از توزیع پوسترهای دهه کرامت و ولایت و همچنین پوستر ولایت عشق ویژه بزرگداشت احمدبن موسی (ع) در کانون‌های مساجد فارس خبر داد و اذعان داشت: کانون‌های فرهنگی مساجد مراسم شبی با قرآن، جشن میلاد امام رضا (ع) و تکریم بیماران و جانبازان را نیز در دهه کرامت و ولایت اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول