اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه؛

امام‌زاده آقا علی عباس(ع) پذیرای 1.5 میلیون زائر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نطنز گفت: امام‌زاده آقا علی عباس (ع) سالانه پذیرای بیش از 1.5 زائر و مسافر از سراسر کشور است.

امام‌زاده آقا علی عباس(ع) پذیرای 1.5 میلیون زائر است
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مهدی سلیمانی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات و مسائل جاری امام‌زاده آقا علی عباس (ع) بادرود برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: امام‌زاده آقا علی عباس (ع) سالانه پذیرای بیش از یک و نیم میلیون زائر و مسافر از سراسر کشور است.       
وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی مناسب برای این مکان زیارتی افزود: تمام نهادهای مرتبط با ارائه خدمات باید تلاش خود را به منظور تأمین و رفع مسائل و مشکلات موجود در استان مقدس به کار گرفته تا زائران هیچ مشکلی را احساس نکنند.       
همچنین در این نشست مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز با قبول مشکلات و نواقص این مکان زیارتیِ تصریح کرد: برای بهبود شرایط و وضعیت مناسبی که فراخور مردم، مسافران و زائران گرامی باشد این اداره کل یک سوم از سهم اعتبارات فرهنگی را به آستان مقدس آقا علی عباس (ع) اختصاص می‌دهد.      
حجت‌الاسلام حسین اژدری از برگزاری برنامه جزءخوانی قرآن کریم و برنامه قرآنی کشوری در این مکان مقدس از سال آینده خبر داد و اظهار داشت: برای پخش زنده برنامه‌های قرآنی و جزء‌خوانی با صدا و سیما مذاکره می‌کنیم. 
عبدالله صابری رئیس شورای شهر بادرود نیز با اشاره به بروز مشکلات و نارضایتی زائران از وضع موجود در آستان این امام‌زاده بیان داشت: خواهان حمایت‌های اساسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همکاری تمامی ادارات و مدیران کل ادارات خدمات رسان به منظور بهبود وضعیت آستان هستیم.       
به گزارش فارس، لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد اداره اوقاف و امور خیریه بخش بادرود تا 10 روز آینده به شهر بادرود منتقل شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول