اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف گرگان خبر داد:

تخریب و بازسازی دو امامزاده در گرگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف گرگان از تخریب و بازسازی دو امامزاده رسول چمن‌ساور و امامزاده عبدالله شاهکوسفلی خبر داد.

تخریب و بازسازی دو امامزاده در گرگان
حسن دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: امامزاده عبدالله چمن‌ساور در 70 کیلومتری شهرستان کردکوی قرار دارد که بازسازی آن 5؛2 ماه به طول انجامید و از پیشرفت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده است و امامزاده عبدالله شاهکوسفلی در مراحل پایانی می‌باشد.
وی به دیگر اقدامات عمرانی از سوی اوقاف شهرستان اشاره کرد و افزود: ترمیم امامزاده عبدالله گرگان، کلنگ‌زنی زائرسرای امامزاده سلیمان (ع)، کلنگ‌زنی سرویس بهداشتی امامزاده طیب قرن‌آباد و کلنگ‌زنی خانه عالم امامزاده حبیب‌الله روستای حیدرآباد از مهمترین اقدامات عمرانی این شهرستان است.
سرپرست اداره اوقاف شهرستان گرگان کمبود نیروی انسانی یکی چالش‌های این اداره بر شمرد و تصریح کرد: 22 پرسنل به اجرای کارهای فرهنگی، موقوفات، پیگیری هیئت‌ها، امازاده‌ها، مساجد و مسابقات قرآنی و... می‌پردازند که این تعداد نیرو کافی نیست.
دهقان با اشاره به این که در ایران یک میلیون و 70 هزار رقبه وجود دارد، اظهار داشت: در شهرستان گرگان 150 هزار رقبه وجود دارد که تقریبا چیزی حدود یک هفتم رقبات کشور در این شهرستان انجام می‌شود.
به گفته وی یکی از مهمترین سیاست‌های عمرانی اداره اوقاف حفظ موقوفات می‌باشد که در این زمینه موفق عمل کرده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول