اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه:

شجره‌نامه 2 امامزاده در خراسان‌جنوبی رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه گفت: به مناسبت دهه کرامت برای نخستین بار شجرنامه امامزادگان بی بی نجمه خاتون مجد و محمد اصغر هوگند بشرویه رونمایی می‌شود.

شجره‌نامه 2 امامزاده در خراسان‌جنوبی رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین دادخدا خدایی افزود: رونمایی شجره‌نامه مربوط به این دو امامزاده بزرگوار گامی مثبت در معرفی و شناساندن آنها به مردم مومن و شیعه بشرویه است.
وی گفت: امسال با توجه به مصادف شدن حضور کاروان زیارتی مردم شهرستان بشرویه طبق سنت حسنه و دیرین در محل دو امامزاده محمد بن اصغر هوگند و بی‌بی نجمه خاتون و همزمانی با دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه برای برگزاری در این دو بقعه متبرکه در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه همچنین آغاز عملیات اجرایی مسجد بقعه امامزاده بی‌بی خاتون مجد به نام مسجد امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های مربوط به دهه کرامت برشمرد.
خدایی گفت: با عنایت به جایگاه خاص و ویژه حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در قلوب مومنین شیعه و ارادت و علاقه‌ فراوان آنها به این بزرگواران، اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه ویژه برنامه‌هایی را به منظور آشنایی بیشتر مردم نسبت به سیره این امام همام و خواهر گرامی‌اش و نشر فرهنگ محبت و پیروی از ولایت در بقاع متبرکه امامزاده هوگند و مجد برگزار می‌کند.
وی تاکید کرد: هفتم تا هفدهم شهریورماه از روز ولادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت به عنوان دهه کرامت شناخته می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول