اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

دیدن پدر شهیدان کمتر از دیدن امامزاده‌ها نیست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: دیدن پدر شهیدان کمتر از دیدن امامزاده‌ها و بزرگان نیست.

دیدن پدر شهیدان کمتر از دیدن امامزاده‌ها نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین جهانبخش شامگاه شنبه در دیدار با پدر سه شهید دشتستانی (شهیدان حاج‌باقری) اظهار داشت: پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و مسئولان باید به شهدا و جانبازان و رزمندگان ادای احترام کنند.
وی افزود: گسترش فرهنگ شهادت و ایثار یک مسئله مهم در جامعه امروز است و باید نسل امروز را به این سمت سوق دهیم.
استاندار بوشهر با ابراز خرسندی از دیدار با خانواده شهدا خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس و با حضور و دیدار با پدر این سه شهید ، علاوه بر ادای احترام به مقام شهیدان، امیدوار هستیم که این دیدار انگیزه و روحیه‌ای برای خدمت رسانی بیشتر ما مسئولین در جامعه باشد.
جهانبخش اضافه کرد: دیدن پدر شهیدان کمتر از دیدن امامزاده‌ها و بزرگان نیست و مردم شهرستان دشتستان و برازجان باید به وجود این چنین شخصیت‌هایی افتخار کنند؛بازماندگان آن روزها و خانواده‌های معظم شهدا نور چشم ما هستند و امروز ما هرچه داریم از خون پاک آنان است و باید احترام ویژه و خاصی به پدران شهدا داشته باشیم.
فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان در دستور کار مسئولان ارشد استان و شهرستان قرار دارد و بحمدالله استاندار بوشهر همواره در تعظیم شعائر اسلامی و حمایت از مقدسات نقش پررنگی داشته است.
غلامحسین خسروی افزود: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن مقدسات و معنویات تلاش می‌کنند و سعی دارند جوانان را گمراه کنند که باید هوشیار باشیم و راه را برای گسترش اخلاق اسلامی و ترویج معنویات هموار کنیم.
پدر شهیدان حاجی‌باقری نیز با تشکر از حضور مسئولان خواستار تداوم راه شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و بر اخلاق‌مداری در جامعه تاکید کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول