اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز‌های آتی صورت می‌گیرد؛

نصب گیت‌ بلیت در BRT اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی اصفهان و حومه گفت: در روز‌های آینده گیت‌های دریافت بلیت در ایستگاه‌های خط یک BRT اصفهان نصب می‌شود.

نصب گیت‌ بلیت در  BRT اصفهان
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در روز‌های آینده و با نصب این گیت‌ها، 150 تومان از شهروندان اصفهانی در مسیر خطوط اتوبوس‌های تندرو شهری دریافت می‌شود.
وی به میزان کرایه دریافتی از شهروندان در مسیر خط یک اتوبوس‌های تندرو شهری اشاره کرد و ادامه داد: نرخ کرایه دریافتی از مسافران در خطوط بالای هفت کیلومتر 150 تومان است و اصفهانی‌ها به منظور حمل و نقل خود در این مسیر باید 150 تومان پرداخت کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به ذهنیت مردم نسبت به پرداخت کرایه دو برابری در مسیر پل یزدآباد به سمت میدان آزادی تصریح کرد: بسیاری از شهروندان تصور ‌درستی نسبت به این موضوع ندارند و یکی از سیاست‌های این ناوگان کاهش هزینه‌های شهروندان به منظور حمل و نقل در سطح شهر است.
وی به اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری در اتوبوس‌های شهری اصفهان به منظور دریافت کرایه از مسافران اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری در اتوبوس‌ها شهروندان در این مسیر یک بار کرایه پرداخت می‌کنند.
روحانی با اشاره به مزایای ناشی از اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد: افرادی که در خیابان‌های فرعی مسیر خطوط BRT با استفاده از کارت بلیت 100 تومان از آنها کسر می‌شود، برای استفاده از اتوبوس‌های تندرو درون شهری باید 50 تومان پرداخت کنند.
وی به اهمیت اجرای این طرح در راستای کاهش هزینه‌های حمل و نقل شهروندان اشاره کرد و گفبت: در حال حاضر بی‌اطلاعی مردم از این موضوع و ذهنیت آنها نسبت به پرداخت کرایه دو برابری در این مسیر سبب نگرانی آنها شده است و با اجرای این برنامه بسیاری از نگرانی‌های شهروندان در راستای این موضوع برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به رایگان بودن حمل و نقل شهروندان از ابتدای راه‌اندازی این خطوط تا کنون اضافه کرد: در روز‌های آینده گیت‌های دریافت بلیت به منظور پرداخت کرایه شهروندان در ایستگاه‌های خط یک BRT اصفهان نصب می‌شود.
وی با اشاره به تعداد ایستگاه‌هایی که گیت‌های دریافت بلیت در آنها نصب می‌شود، گفت: این گیت‌ها در 9 ایستگاه خطوط اتوبوس‌های تندرو شهری نصب می‌شود و ایستگاه‌های روباز نیز به دستگاه‌های کارت خوان مجهز می‌شوند.
روحانی در پایان افزود: پس از نصب این گیت‌ها و دستگاه‌های کارت خوان در ایستگاه‌های خطوط  BRT ،‌ مبلغ 150 تومان از بلیط الکترونیکی مسافران کسر می‌شود.
انتهای پیام؛/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول