اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

اصفهانی‌ها در مسیر خطوط BRT یک‌بار کرایه پرداخت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: اصفهانی‌ها در مسیر خط یک BRT به منظور حمل و نقل خود یک‌بار کرایه پرداخت می‌کنند و اتوبوسرانی اصفهان همواره به رفاه حال شهروندان توجه می‌کند.

اصفهانی‌ها در مسیر خطوط BRT یک‌بار کرایه پرداخت می‌کنند
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مردم باید برای حمل و نقل سریع خود در سطح شهر از خطوط BRT استفاده کنند و دریافت و پرداخت کرایه مردم با استفاده از نرم‌افزار‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد.
وی به با بیان اینکه با راه‌اندازی خطوط BRT مردم در برخی از مسیر‌ها باید دو بار کرایه پرداخت کنند، اضافه کرد: در حال حاضر با راه‌اندازی و فعالیت این اتوبوس‌ها شهروندان برای حمل و نقل خود در برخی از مسیر‌‌ها با این موضوع مواجه می‌شوند، در صورتی که در گذشته برای حمل و نقل خود در این مسیر‌ها یک بار کرایه پرداخت می‌کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به کاهش‌های هزینه‌های حمل و نقل شهروندان در سطح شهر تصریح کرد: اتوبوسرانی اصفهان برای برطرف شدن این موضوع و کاهش هزینه‌های شهروندان به منظور حمل و نقل خود در این مسیر‌ها به صورت ویژه برنامه‌ریزی کرده است و مسئولان این ناوگان همواره رفاه و آسایش مردم را در نظر دارند.
وی به فعالیت اتوبوس‌های تندرو شهری اصفهان از پل یزدآباد به سمت میدان آزادی و به صورت بر‌عکس اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر  35 دستگاه اتوبوس تندرو در این مسیر سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند و حمل و نقل شهروندان از ابتدای راه‌اندازی این خطوط به مدت 10 روز به صورت رایگان انجام می‌شود.
روحانی با اشاره به برنامه‌های این شرکت به منظور ساماندهی وضعیت پرداخت کرایه‌ها در برخی از مسیر‌ها تاکید کرد: تمام برنامه‌های این شرکت به منظور پرداخت کرایه اتوبوس‌ها نرم‌افزاری است و دریافت و پرداخت کرایه‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این شرکت، شهروندانی که در مسیر نخست و در همان کریدور بلوار کشاورزی از کارت بلیت استفاده کرده و 100 تومان کرایه خود را پرداخت کرده‌اند، در صورت استفاده از خطوط BRT، 50 تومان از کارت بلیت آنها کسر می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه اجرای این برنامه به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش هزینه‌های آنها صورت می‌گیرد، بیان داشت:  اتوبوسرانی اصفهان همواره به رفاه حال شهروندان توجه می‌کند و در نظر گرفتن کاهش هزینه‌های آنها در برخی از مسیر‌های خطوط بی آر تی گویای این موضوع است.
وی با بیان اینکه با اجرای این برنامه مشکلات مردم در راستای پرداخت کرایه برطرف می‌شود، گفت: این برنامه در تمام خطوطی که دو تکه شده‌اند، اجرا می‌شود و با اجرای این برنامه نرم‌افزاری شهروندان در مجموع همان کرایه 150 تومان را پرداخت می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول