اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 2 سال؛

اسناد مناقصه یکی از خطوط BRT مشهد آماده شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تحویل اسناد مناقصه خط یک BRT مشهد پس از چند سال خبر داد.

اسناد مناقصه یکی از خطوط BRT مشهد آماده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی امامی میبدی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری در مشهد اظهار داشت: در حال حاضر اسناد مناقصه خط BRTمشهد تکمیل شده است و در این راستا این اسناد آماده تحویل به سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین خط 2 و 3 BRT مشهد نیز در حال بررسی مکان‌یابی و جانمایی ایستگاه‌هاست که با نهایی‌شدن این موارد در خطوط دو و سه، اسناد مناقصه ان تحویل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد می‌شود.
در ادامه مهدی خجسته، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به مصوبه شورای همتا در ارتباط با خطوط BRT مشهد اشاره کرد و گفت: در آذر ماه سال 88 خطوط BRT مشهد در قالب سه خط به تصویب شورای همتا و شورای ترافیک استان رسید.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر مطالعات BRT  مشهد به پایان رسیده است و انتخاب مشاوره برای این خطوط شروع شده است.
امامی در ادامه و در پاسخ به کم‌رنگ بود خط کشی‌های موجود در خیابان‌ها و معابر سطح شهر مشهد گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری خط کشی‌های جدید خیابان‌های مشهد در دستور کار است که با اجرای این امر مشکل کم‌رنگ‌شدن خط کشی‌های خیابان‌های مشهد نیز برطرف می‌شود.
وی در بیان مشکلات کم‌رنگ بودن خط‌کشی‌ها اظهار داشت: آلودگی هوای مشهد یکی از مشکلات کم رنگ شدن خط کشی‌های خیابان‌های مشهد است که در این راستا و با توجه به اینکه در این مدت در مشهد بارندگی صورت نگرفته است، خط کشی‌های خیابان‌های مشهد کم‌رنگ شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه به اعتبار مناسب این بخش برای اجرای خط کشی جدید خبر داد و گفت: در این راستا شهرداری مبلغ 3 میلیارد تومان را برای خط کشی‌های جدید خیابان‌های مشهد اختصاص داده است‌.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول