اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

سرویس‌دهی خط یک BRT اصفهان آغاز ‌شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: از صبح امروز خط یک اتوبوس‌های تندرو شهری اصفهان فعالیت خود را برای سرویس‌دهی به شهروندان آغاز ‌‌کرد.

سرویس‌دهی خط یک BRT اصفهان آغاز ‌شد
سید عباس روحانی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک شدن زمان آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با بازگشایی مدارس میزان تردد شهروندان در سطح شهر افزایش می‌یابد و راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌های تندرو شهری در این زمینه ترافیک موجود در سطح شهر را کاهش می‌دهد.
وی به تکمیل نبودن برخی از ایستگاه‌های توقف این خطوط اشاره کرد و افزود: در حال حاضر درصدی از اقدامات و فعالیت‌های عمرانی این پروژه انجام نشده و تعدادی از ایستگاه‌های توقف اتوبوس‌های تندرو شهری اصفهان نیز تکمیل نشده‌اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به زمان ورود اتوبوس‌های دو‌کابین به خط یک BRT تصریح کرد: از فردا این اتوبوس‌ها به خط یک BRT وارد می‌شوند و سرویس‌دهی خود را به شهروندان اصفهانی آغاز می‌کنند.
وی اضافه کرد: تکمیل ایستگاه‌های توقف اتوبوس‌های تندرو شهری نیز در طول بهره‌برداری از این خط صورت می‌گیرد و در اواسط مهر ماه جاری تجهیزات خط یک BRT اصفهان تکمیل می‌شود.
روحانی به تعداد اتوبوس‌های خریداری شده برای این خطوط و میزان هزینه اختصاص داده شده برای خریداری آنها اشاره کرد و بیان داشت: برای خط یک BRT اصفهان 40 دستگاه اتوبوس خریداری شده و برای خرید هر دستگاه اتوبوس 320 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به ظرفیت موجود در این اتوبوس‌ها برای حمل و نقل شهروندان تاکید کرد: هر دستگاه اتوبوس 150 نفر به صورت نشسته و ایستاده ظرفیت دارد و این خط دارای مدیریت مستقل از دیگر خطوط اتوبوس‌رانی است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه به زمان افتتاح این پروژه شهری اشاره کرد و ادامه داد: از امروز 30 دستگاه اتوبوس تندرو شهری در خط یک BRT فعال هستند و فعالیت خود را به منظور سرویس‌دهی به شهروندان آغاز کردند.
وی گفت: 10 روز نخست بهره‌برداری از این پروژه شهری سرویس‌دهی به شهروندان به صورت رایگان صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول