اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ترافیک اصفهان با راه‌اندازی خطوط BRT روان‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی خطوط BRT و فعالیت اتوبوس‌های تندرو شهری در سطح شهر ترافیک موجود در اصفهان را روان‌تر می‌کند.

ترافیک اصفهان با راه‌اندازی خطوط BRT روان‌تر می‌شود
علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروزه بیشتر کشور‌های دنیا به منظور حمل و نقل در سطح شهر‌ها از اتوبوس‌های تندرو شهری استفاده می‌کنند و مزایای استفاده از این خطوط به تمام دنیا ثابت شده است.
 
*‌ وضعیت موجود خطوط BRT اصفهان نگران‌کننده است
وی به وضعیت موجود خطوط BRT در اصفهان اشاره کرد و افزود: وضعیت موجود در زمینه این خطوط نگران‌کننده است و برخی از مردم و مغازه‌داران نسبت به این موضوع اعتراضاتی دارند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به چشم‌انداز آینده این طرح در جامعه تصریح کرد: چشم‌انداز آینده این طرح بسیار مفید و سودمند برای شهر است و نقاط مختلف شهر باید به خطوط BRT مجهز شوند.
وی به ضرورت همکاری مردم در راستای این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان باید در راه‌اندازی این خطوط با مسئولان اجرایی این پروژه شهری همکاری کنند.
نصر اصفهانی با اشاره به نتایج حاصل از استفاده از این اتوبوس‌ها تاکید کرد: شهروندان با استفاده از این اتوبوس‌ها در زمان رفت و آمد خود صرفه‌جویی می‌کنند و کیفیت اتوبوس‌ها نیز برای حمل و نقل عمومی شهروندان افزایش می‌یابد.
 
*‌‌ اصفهانی‌ها باید حمل و نقل خود را با اتوبوس‌های تندرو شهری انجام بدهند

وی به ضرورت استفاده شهروندان از این اتوبوس‌ها اشاره کرد و بیان داشت: راه‌اندازی خطوط BRT و فعالیت اتوبوس‌های تندرو شهری در سطح شهر ترافیک موجود در اصفهان را روان‌تر می‌کند و مردم باید به منظور حمل و نقل خود در سطح شهر از خطوط BRT استفاده کنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: اطلاع‌رسانی نسبت به مزایای استفاده از اتوبوس‌های تندرو شهری باید میان اقشار مختلف جامعه صورت گیرد و استفاده از این اتوبوس‌ها باید در جامعه فرهنگ‌سازی  شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول