اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

کرایه خطوط BRT در ایستگاه‌های توقف دریافت میشود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: نحوه دریافت کرایه از مسافران در خطوط BRT متفاوت است و مسافران باید در ایستگاه‌های توقف و پیش از سوار شدن در اتوبوس‌ها کرایه خود را پرداخت کنند.

کرایه خطوط BRT در ایستگاه‌های توقف دریافت میشود
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه خطوط BRT از مزایای وی‍ژه‌ای برخوردار هستند، اظهار داشت: وجود ایستگاه‌های متفاوت، حرکت اتوبوس‌ها از خطوط وسط، حمل و نقل سریع مسافران در سطح شهر و متفاوت بودن نحوه دریافت کرایه از مسافران از مهم‌ترین مزایای این اتوبوس‌ها نسبت به اتوبوس‌های معمولی محسوب می‌شود.
وی به راه‌اندازی موقت خط یک BRT اصفهان طی روز‌های آینده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعدادی از ایستگاه‌های این خطوط آماده نشده است، اما با توجه به تکمیل حدود 97درصد از نرده‌گذاری مسیر این خطوط و نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید در روز‌های آینده اتوبوس‌های تندرو شهر در اصفهان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه در حال حاضر درصدی از اقدامات عمرانی این پروژه انجام نشده است، تصریح کرد: راه‌اندازی رسمی و 100 درصدی این خطوط با برطرف شدن مشکلات موجود در راستای اقدامات عمرانی این پروژه و در اواسط مهر ماه جاری صورت می‌گیرد.
وی به نحوه دریافت کرایه از مسافران در این خطوط اشاره کرد و ادامه داد: دریافت کرایه از مسافران برای حمل و نقل با این اتوبوس‌ها پیش از سوار شدن و در ایستگاه‌ها صورت می‌گیرد و این موضوع یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های BRT با اتوبوس‌های معمولی محسوب می‌شود.
روحانی تاکید کرد: دریافت کرایه در این اتوبوس‌ها به صورت معمولی باید در ایستگاه‌ها انجام شود و این موضوع به دلیل عدم کاهش سرعت این اتوبوس‌ها است و در صورت عدم پرداخت کرایه در ایستگاه‌ها مسافران حق ورود به اتوبوس‌های تندرو شهری را ندارند.
وی به تجهیز ایستگاه‌های توقف این خطوط به گیت‌هایی برای دریافت کرایه از مسافران اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تجهیزات مورد نظر برای تحقق این موضوع خریداری شده است و پس از تکمیل پروژه‌ گیت‌های ورودی در ایستگاه‌های توقف نصب می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی اصفهان و حومه با اشاره به میزان اعتباری که برای خرید این تجهیزات هزینه شده است، اضافه کرد: برای تجهیز تمام خط به این گیت‌ها حدود 60 میلیون تومان هزینه شده است و در هر ایستگاهی دو دستگاه هرن استایل برای دریافت کرایه از مسافران نصب می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول