اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان:

معضل زندانبانی کمبود فضای فیزیکی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: بارزترین و عمده‌ترین معضل زندانبانی در استان اصفهان، تراکم جمعیت و کمبود فضای فیزیکی است.

معضل زندانبانی کمبود فضای فیزیکی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، رمضان امیری با اشاره به وجود بازرسی‌ها و نظارت‌های نوبه‌ای اظهار داشت: هرگونه نظارت و بازرسی از قسمت‌ها و مدیران مختلف سازمانی قوت قلبی برای مجموعه و کارکنان زندان‌ها است و استمرار این نظارت‌ها سبب تقویت امنیت هر چه بیشتر در زندان‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه بارزترین و عمده‌ترین معضل زندانبانی در استان اصفهان، تراکم جمعیت و کمبود فضای فیزیکی است، افزود: با توجه به هدفمند و ضابطه‌مند شدن مرخصی‌ها و کاهش یافتن برخی تسهیلات سازمانی در زندان‌ها در امر تخفیف و آزادی‌های مشروط و پایان حبس، جمعیت زندان‌ها به مرور افزایش یافته و وضعیت بحرانی را در زندان‌ها به وجود آورده است.
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان بیان داشت: آمادگی و حضور همه جانبه اعضاء ستادی اداره کل و روسای زندان‌ها و عوامل زیر مجموعه در همکاری‌های مرتبط با این گروه و خدمات و فعالیت‌های کارکنان و معاونان مسئولان ستادی و روسای زندان‌ها در طول یک سال گذشته را خوب ارزیابی کرد.
 وی گفت: در حال حاضر با وضعیت موجود کار سنگینی بر عهده همه مسئولان ستادی و روسای زندان‌ها گمارده شده که با این شرایط این سنگینی روز به روز بیشتر شده اما با کم‌ترین امکانات و فضا همگی در لوای قوانین و آئین‌نامه سازمانی دستورات و تاکید‌ها ریاست قوه قضاییه و سازمان گام بر می‌دارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول