اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های لرستان:

فرصت بازگشت آبرومندانه زندانیان فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: امروز با توجه به سیاست‌های عدالت محور دستگاه قضا و برنامه‌های اصلاحی سازمان زندان‌ها، فرصت بازگشت توأم با سعادت برای زندانیان فراهم شده است.

فرصت بازگشت آبرومندانه زندانیان فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های لرستان، محمد علی محمدی در جمع زندانیان زندان مرکزی خرم‌آباد گفت: حضور زندانیان در زندان‌ها ناشی از خطایی بوده که به دو صورت عمد و غیرعمد اتفاق افتاده است.
وی افزود: آنچه مسلم است به دلیل بروز این خطاها آسیب‌های فراوانی هم به جامعه و هم به افراد و خانواده‌های ایشان وارد شده است که بعضاً غیرقابل جبران بوده‌اند.
مدیرکل زندان‌های لرستان خطاب به زندانیان زندان مرکزی گفت: تصمیم به بازگشت آبرومندانه از سوی شما مهم‌ترین اتفاق زندگی‌تان خواهد بود و برای پاک شدن و اصلاح همیشگی می‌بایست با توکل به خداوند و اعتماد به او یک بار برای همیشه یک تصمیم انقلابی اتخاذ کرد.
وی تصریح کرد: بی‌شک اعتماد به خداوند رحمان و تلاش برای جلب رضایت او همان راهی است که سرانجام آن خوشبختی و سعادت است.
محمدی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و برنامه‌های فراوانی که حاصل سال‌ها و ماه‌ها تلاش بی وقفه و تفکر و تدبر است و به صورت همیشگی برای ایجاد تغییرات مثبت در رفتار زندانیان از سوی سازمان زندان‌ها طراحی و اجرا می‌شوند فرصت بی‌نظیری برای زندانیان فراهم شده که به خود آمده و با عزت و آبرو به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.
وی ضمن تأکید بر اینکه برای انسانی مفید بودن هیچ وقت دیر نیست، تصریح کرد: همه انسان‌ها در طول زندگی مرتکب گناهان و اشتباهات زیادی می‌شوند اما با خواست خداوند رحیم درهای توبه همیشه باز بوده و فرصت الهی شدن برای همگان فراهم شده است.
این مقام مسئول زندانیان را به رعایت مقررات زندان دعوت کرده و افزود: بدون شک رأفت اسلامی شامل کسانی می‌شود که شواهد و قرائن از ایجاد تغییر در آن‌ها خبر می‌دهد و اینجاست که مجموعه دستگاه قضا و سازمان زندان‌ها ضمن فراهم ساختن زمینه‌های بازگشت آبرومندانه آن‌ها به اجرایی شدن این اتفاق سرعت می‌بخشند.
وی تأکید کرد: همان‌گونه که سازمان از زندانیانی که در برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی شرکت کرده و مقررات زندان را نیز رعایت کرده‌اند تسهیلات و مشوق‌های متعددی اعطا می‌کند در عین حال با آن دسته از افرادی که از طرق مختلف سعی در ایجاد اخلال در نظم و امنیت زندان‌ها داشته و به حقوق دیگر زندانیان تعرض می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول