اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر دادگستری:

توجه به بهبود وضعیت معیشتی کارکنان زندان‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر دادگستری گفت: حقوق و مزایای کارکنان زندان‌های کشور با توجه به سختی شغل زندانبانی مناسب نیست و باید به بهبود وضعیت معیشتی کارکنان زندان توجه ویژه‌ای شود.

توجه به بهبود وضعیت معیشتی کارکنان زندان‌ها ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان غلامرضا سعیدی در بازدید از اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تلاش و اهتمام در اصلاح و تربیت انسان‌ها بزرگ‌ترین هنر است و این امر هنر بزرگی است که به دست کارکنان زحمتکش و گمنام زندان‌های کشور انجام می‌شود. 
وی با بیان اینکه کارکنان زندان‌های کشور جزو شریف‌ترین افراد بدنه جامعه قلمداد می‌شوند، افزود: خدمت و اشتغال در عرصه زندانبانی اسلامی، اصلاح و تربیت مددجویان و فراهم سازی بازگشت سالم مددجو به جامعه خدمتی مقدس و با ارزش محسوب می‌شود زیرا با مقوله بشر و انسان و خدمت به بندگان خدا ارتباط دارد. 
سعیدی با اشاره به اینکه تربیت منابع انسانی در سازمان زندان‌های کشور هدف اساسی است اضافه کرد: در سازمان زندان‌های کشور آموزش منابع انسانی و اهتمام در بازسازی همزمان روحی، شخصیتی و جسمی همراه با تهذیب اخلاقی مددجویان هدفی اساسی و ذاتی‌ است. 
قائم مقام وزیر دادگستری با بیان اینکه حقوق و مزایای کارکنان زندان‌های کشور با توجه به سختی شغل زندانبانی مناسب نیست، گفت: به بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی کارکنان زندان‌ها باید توجه جدی شود و با تلاش وزارت دادگستری و عنایت ویژه دولت در این زمینه‌ها اقدامات مناسبی انجام پذیرفته که در این راستا از توجه دولت به جایگاه شغلی کارکنان زندان‌ها و وضعیت منابع مالی و انسانی سازمان زندان‌های کشور قدردانی می‌شود. 
سعیدی به تحولات ساختاری صورت گرفته در اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان اشاره و تصریح کرد: تحولات و اقدامات ساختاری در ابعاد مختلف مانند توسعه منابع انسانی، توجه و اتمام در کیفی‌سازی خدمات اعطایی به مددجویان و همچنین توسعه و گسترش ابنیه و امکانات عمرانی در مدت تصدی مدیریت اسبق زندان‌های استان شایسته تقدیر است.
وی گفت: از مدیریت جدید و نیروی جوان با بینش و اخلاق مدار و دارای تفکر فنی انتظار می‌رود ادامه دهنده مسیر پیشرفت و تعالی زندان‌های این استان باشند. 
‌قائم مقام وزیر دادگستری کشور به نشست با استاندار سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که با استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد ایشان قول مساعد در زمینه تزریق منابع مالی و برطرف شدن مشکلات اعتباری و نیروی انسانی ارائه کرد و در این زمینه از اهتمام و توجه‌ای که استاندار سیستان و بلوچستان خواهند داشت، قدردانی می‌شود. 
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول