اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

زندان‌های کرج را مجهز کنید‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس‌ گفت:‌ افزایش امکانات لازم و توجه بیشتر در زمینه سختی کار در زندان، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

زندان‌های کرج را مجهز کنید‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرز، ‌عزیز اکبریان اظهار کرد: افزایش جمعیت کیفری بدون فراهم‌سازی فضای مناسب برای نگهداری و اصلاح آنها، می‌تواند آثار سو در سطح جامعه و امنیت اجتماعی شهر را در پی داشته باشد.
وی ‌افزود:‌ انتظار داریم نهادهای اجتماعی و فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی، همراه با دستگاه قضائی با تدوین برنامه‌های خاص فرهنگی به کمک سازمان زندان‌ها برای پیشگیری اقدام کند و توجه به کارکنان و سختی کار بسیار زیاد این مجموعه در اولویت قرار گیرد.
اکبریان عنوان کرد: زندان ضرورتی انکار‌ناپذیر در جامعه است و زندان زدایی و پیشگیری از بروز جرایم فردی وظایف دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در سطح جامعه است هرچند که ندامتگاه‌ها رسالت آموزش تحصیلی و اشتغال را به دوش گرفته‌اند اما باید دستگاه‌های دیگر به کمک و همیاری مراکز تأمینی و تربیتی بیایند.
وی گفت:‌ زندان‌بانی یکی از مشاغل سخت در جامعه محسوب می‌شود تا جایی که نه کارمند زندان می‌تواند در جامعه شغل خود را بگوید و نه خانواده وی مایل است شغل سرپرست خود را بیان کند و از طرف دیگر در زندان نیز دایم تحت تأثیر خطرات جدی قرار می‌گیرد که از مسئولان انتظار می‌رود به سختی کار زندانبانان توجه جدی شود. ‌
اکبریان ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد مسئولان در مجموعه زندان‌های استان البرز، تاکید کرد: افزایش جمعیت کیفری در سطح زندان‌های این استان، ضرورت تامین بودجه کافی را دوچندان می‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول