اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های فارس:

یگان حفاظت زندان‌ها مظهر اقتدار ماست

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان فارس با بیان اینکه تمام فعالیت‌های ما در زندان‌ها مرهون یگان حفاظت این مجموعه است، گفت: یگان حفاظت زندان‌ها مظهر اقتدار ماست.

یگان حفاظت زندان‌ها مظهر اقتدار ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، موسی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های استان فارس اظهار داشت: هدف ما از برگزاری نشست با فرماندهان، استفاده از نظرات، افکار و ایده‌های سازنده‌ای است که در ذهن هر یک از شما شکل می‌گیرد و در عمل قابل اجراست.
وی اضافه کرد: فرماندهان یگان حفاظت، کارشناسان حفاظتی و امنیتی ما در زندان‌ها هستند و نظرات آنها برای ما به عنوان سند و مدرک است و ما طرح‌های امنیتی و انتظامی در زندان‌ها را باید براساس نظر کارشناسی فرماندهان طراحی کنیم.
مدیرکل زندان‌های فارس تصریح کرد: جایگاه یگان حفاظت جایگاه رفیعی بوده و از ارکان مهم و مظهر اقتدار، نظم و امنیت در زندان‌هاست و اگر امنیت در زندان‌ها نباشد نمی‌توان هیچ فعالیت اصلاحی و تربیتی در آنها انجام داد.
احمدی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌هایی که در زندان‌ها انجام می‌گیرد در سایه برقراری نظم و امنیت در زندان‌هاست، تصریح کرد: اگر ما در زندان‌ها محافل قرآنی، برنامه‌های تربیتی و حرفه‌آموزی داریم در سایه ایجاد نظم و امنیتی است که شما به وجود آورده‌اید.
وی خاطرنشان کرد: جایگاه خود را حفظ کنید و بدانید اقتدار زندان‌ها و مجموعه سازمان به دست شما حفظ می‌شود و اگر ما نتوانیم موقعیت خودمان را تثبیت کنیم متزلزل می‌شویم.
احمدی همچنین بیان کرد: توجه به حفاظت فیزیکی زندان‌ها در اولویت برنامه‌های اداره کل زندا‌ن‌ها بوده و آموزش به پرسنل از دیگر برنامه‌هایی است که باید به آن توجه جدی کرد.
این مقام مسئول بیان کرد: سربازان وظیفه دستان توانمند و اسلحه ما در مواقع حساس هستند که باید توجه ویژه‌ای نیز به این افراد شود.
مدیرکل زندان‌های فارس در ادامه تصریح کرد: همگی ما با هدف مشترک و در یک راستا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کار می‌کنیم و بر اساس تقسیم کار و مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده است باید به وظایف خود عمل کنیم.
در ابتدای این نشست نصرالله انصاری فرمانده یگان حفاظت زندان‌های فارس سخنانی را در مورد برقراری نظم و امنیت در زندان‌ها ایراد کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول