اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان زابل خبر داد:

اعطای 160 گواهینامه آموزشی به مددجویان زندان زابل

خبرگزاری فارس: رئیس زندان زابل گفت: به 160 نفر از مددجویان زندان زابل گواهینامه پایان دوره آموزش احکام، قرآن و مهارت‌های اساسی زندگی اعطا شد.

اعطای 160 گواهینامه آموزشی به مددجویان زندان زابل
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های سیستان‌و‌بلوچستان غلامرضا مهویدی اظهار داشت: ارتکاب جرم و آلودگی به گناه نتیجه دوری از خداوند و ضعف ایمان و ارزش‌های دینی بوده و نزدیکی و انس مددجویان در زندان و ارتقای سطح آگاهی آنان با مبانی الهی و معرفتی اسلام منجر به اصلاح و تقویت باورهای دینی در افراد می‌شود.
وی افزود: در راستای برنامه عملیاتی ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر سازمان زندان‌ها و رویکرد و هدف سازمان زندان‌های کشور مبنی بر تقویت و افزایش اعتقادات مذهبی و دینی مددجویان دوره آموزشی قرآن‌آموزی و احکام عقیدتی و در راستا پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی دوره آموزشی مهارت‌های اساسی زندگی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و همچنین بهزیستی شهرستان زابل برگزار شد.
رئیس تبلیغات اسلامی زابل نیز گفت: هدف از نزول قرآن مجید هدایت و راهنمایی انسان‌ها در زندگی است و قرآن کتابی برای انتخاب بهترین زندگی هست که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می‌یابد.
حجت‌الاسلام محسن عارفی بیان کرد: امید است با توجه به امکانات و شرایط و بستر مناسب ایجاد شده در زندان‌ها مددجویان از این فرصت به نحو احسن در راستای نزدیکی با آیات کتاب الهی و تدبر و تفکر در قرآن مجید برای بازگشت سالم به جامعه استفاده کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول