اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی ارتقا مدیریت دینی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی ارتقای مدیریت دینی در این استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی ارتقا مدیریت دینی در کهگیلویه و بویراحمد
علی علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دوره آموزشی توانمندسازی و ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت مدیریت دینی مدیران اجرایی این استان به‌زودی آغاز می‌شود.
وی افزود: مدیریت دینی یکی از ارکان مهم استراتژی فرهنگی دولت دهم در اشاعه و ترویج حاکمیت فضای قرآنی در جامعه و تقویت قدرت تحلیل سیاسی مدیران و کارکنان اداری کشور است.
به گفته علیپور این دوره آموزشی با هدف تبیین مصوبات فرهنگی نظام با تاکید بر مهندسی فرهنگی و با شرکت اعضای شورای اداری استان برگزار می‌شود.
علی‌پور بیان داشت: انتظار می‌رود فراگیران و شرکت کنندگان پیش از شرکت در این جلسات آموزشی قادر باشند رفتارهای مدیریتی خود را بر اساس اصول و مبانی مدیریت اسلامی شکل دهند و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در تصمیم‌گیری‌های خود در اولویت قرار داده و از قابلیت‌ها، نمادها و باورهای دینی و اصلاح امور فرهنگی استفاده کنند.
این مسئول تصریح کرد: مدیران باید در مدیریت فرهنگی و مقابله با جبهه فرهنگی غیرخودی، توانایی کسب کنند و ظرفیت‌سازی لازم را به‌وجود آورند تا بتوانند وضعیت فرهنگی کشور را تحلیل و راهکارهای اجرایی برای برون رفت از آن را تبیین کنند.
علی‌پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان رهبری اندیشمند و حامی پژوهش همواره به امر تحقیق و پژوهش برای خیزش علمی در کشور جوانان را دعوت و تشویق به این کار می‌کنند ابراز داشت: به یقین اگر ایران اسلامی بخواهد در چشم‌انداز 20 ساله و افق 1404 موفق عمل کند باید با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات حکیمانه رهبری از جمله در موضوع پژوهش کوتاهی نکند.
به گفته علی‌پور، این دوره آموزشی روز دوشنبه 11مهرماه با حضور اعضای شورای اداری استان و با سخنرانی حسین بنیانیان از چهره‌های شناخته شده فرهنگی و اقتصادی کشور در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره سه استانداری در یاسوج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول