اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز تأکید کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ تکریم سالمندان خانواده‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز بر توسعه فرهنگ تکریم از سالمندان در بین خانواده‌ها تأکید کرد.

ضرورت ترویج فرهنگ تکریم سالمندان خانواده‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در دیدار از آسایشگاه کهریزک کرج و ملاقات با سالمندان این آسایشگاه اظهار داشت: سالمندان باید در بین اعضای خانواده از منزلت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی برخوردهای ناشایست و آزار دهنده زمینه‌های رنجش این قشر را فراهم می‌کند و این افراد به دلیل کهولت سن آزرده خاطر شده و در بسیاری از موارد دچار آسیب‌های روحی شدیدی می‌شوند.
این مسئول در ادامه سخنان خود بر توسعه یافتگی و توجه به خانه‌های سالمندان تأکید کرد و افزود: مسئولان باید شرایط خاص نگهداری از سالمندان را در آسایشگاه‌ها فراهم کرده تا این قشر در این اماکن هیچ گونه کمبودی را متحمل نشوند.
رجبی ادامه داد: البته افرادی که در این آسایشگاه‌ها کار می‌کنند نیز باید با عشق و علاقه باشند و تمام سالمندان را از اعضای اصلی خانواده خود بدانند.
وی افزود: یکی از نکات قابل تأمل در جامعه توسعه فرهنگ تکریم و احترام به سالمندان است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
معاون استاندار البرز گفت: متأسفانه به قشر سالمند کمتر توجه شده و برخی از موارد آنان به دست فراموشی سپرده می‌شوند، لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که این قشر احساس تنها ماندن و بیهوده بودن را نکند و خود را از مهم‌ترین اقشار در جامعه تلقی نماید.
رجبی خاطرنشان کرد: توجه به مراقبت‌های بهداشتی و عاطفی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید در آسایشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی تأکید کرد: در این راستا دستگاه‌های خدمات رسان و نهادهای خصوصی می‌توانند بیشترین کمک را به این بخش انجام دهند تا تحولات اساسی در حوزه نگهداری از سالمندان ایجاد شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول