اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری:

دانش‌آموزان به خودکفایی اقتصادی و فرهنگی توجه کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان خودکفایی اقتصادی و ارتقای علمی و فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.

دانش‌آموزان به خودکفایی اقتصادی و فرهنگی توجه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری ظهر امروز با ارسال پیامی به همایش ملی روز دختران در بابل آورده است: هر سال آغاز سال تحصیلی آکنده از عطر ایثار و شهادت است و تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس، روح و جانمان را به مهمانی لاله‌ها می‌برد و یاد فداکاری‌های معلمان شهید و همکلاسی‌های آسمانی در خاطرمان زنده می‌شود.
وی در ادامه این پیام با اعلام اینکه در روزهای نخست سال تحصیلی از دهه 90 راه هستیم و ایران اسلامی فصل نوینی از برنامه‌های خود را در تحقق پیشرفت و عدالت در دفتر زندگی پرافتخار مردم این سرزمین شهید پرور می‌گشاید، شایسته می‌دانم نکاتی چند را به برادران و خواهران گرامی دانش‌آموزم یادآور شوم.
حاج‌علی‌اکبری در بخش دیگری از این پیام با اشاره به حضور فعال و شاداب دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، همراه با همکاری آمیخته با احترام، تکریم با مدیران، مربیان و معلمان، تصریح کرد: نشاط و پویایی محیط آموزشی و تربیتی کمک شایانی می‌کند، فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی مانند تشکل بسیج دانش‌آموزی، شوراهای دانش‌آموزی، شاخه دانش‌آموزی هلال احمر و هسته‌های وابسته به سازمان دانش‌آموزی و نیز تشکل انقلابی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بهترین ظرفیت برای رشد و بالندگی فردی و جمعی و ارتقای روحیه مسئولیت‌پذیری شما به ویژه در سال‌های طراوت نوجوانی و جوانی است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: امسال تنها ایران اسلامی نیست که در هفته دفاع مقدس مهر تربیت و تعلیم را با یاد شهیدانش آغاز می‌کند، دانش‌آموزان قهرمان مصر و نوجوانان پرشور تونس و علم‌آموزان سلحشور لیبی، امسال در فضای آزاد از ظلم و ستم کشورهایشان با یاد دوستان و همکلاسی‌های شهیدشان به کلاس‌های درس می‌روند و در این میان همکلاسی‌های مظلوم شما در بحرین عزیز روزهایی سخت را در مبارزه با استبداد تجربه می‌کنند.
وی در این پیام ادامه داد: فرصت پدید آمده، زمان مناسبی است که تشکل‌های دانش‌آموزی در جریان بابرکت بیداری اسلامی با پیگیری هوشمندانه اخبار مبارزه دوستان نوجوان و جوان خود، زمینه ارتباط هدفمند و سازنده با تشکل‌های دانش‌آموزی آن کشورها را فراهم آورند و در انعکاس مظلومیت و غربت نوجوانان بلاد اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول