اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس فارس:

200 مدرسه در فارس مقاوم‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس گفت: در راستای نهادینه کردن تفکر بسیجی از سوی اداره کل نوسازی مدارس فارس، 200 مدرسه در طی یکسال گذشته مقاوم‌سازی شده است.

200 مدرسه در فارس مقاوم‌سازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد دست نیان در حاشیه بهره‌برداری از پایگاه مقاومت اداره کل نوسازی مدارس فارس اظهار داشت: اگر کشور شاهد امنیت و اقتدار در تمام عرصه‌های علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شده، مدیون تفکر بسیجی در بدنه جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی به دنبال انجام وظیفه بوده و کاری به نتیجه نداشته است، افزود: با روحیه بسیجی و حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس شاهد اضمحلال چند لشکر مکانیزه صدام بوده‌ایم.
مدیرکل نوسازی مدارس فارس اضافه کرد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران اسلامی است که باید قدر آن را دانست.
دست نیان تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد انواع توطئه‌ها از سوی گروهک‌ها به ویژه منافقان بوده‌ایم که با درایت و روحیه بسیجی تمام ترفندهای ضد انقلاب به شکست انجامید.
وی گفت: بسیج در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی معنا و مفهوم پیدا کرده چرا که منحصر به یک سازمان و گروه ویژه‌ای نبوده و در مورد تمام آحاد جامعه گام بر می‌دارد.
مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت: بعضی از مسئولان در گذشته با تفکر لیبرالیستی در صدد تضعیف انقلاب اسلامی بودند که با روحیه و تفکر بسیجی حاکم بر جامعه این ترفند نیز با شکست رو به رو شده است.
دست نیان در مورد راه‌اندازی پایگاه مقاومت ابوالفضل‌العباس اداره کل نوسازی مدارس فارس بیان کرد: تاکنون 100 نفر برای عضویت در این پایگاه مقاومت ثبت نام کرده‌اند.
وی اضافه کرد: تمام کارکنان اداره کل نوسازی بسیجی بوده و با همت مضاعف خود در راستای مقاوم‌سازی و احداث مدارس جدید در این استان تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول