اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی مازندران:

1000 مدرسه در مازندران بهسازی شده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: در تابستان سال‌ جاری یک‌ هزار مدرسه در قالب طرح هجرت سه در مازندران بهسازی شده است.

1000 مدرسه در مازندران بهسازی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عبدالسعید رنجبر شامگاه پنج‌شنبه در آیین آبرسانی به روستای اسکومحله بخش امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه یک میلیون جوان در استان مازندران وجود دارند، اظهار داشت: این جوانان در سنین 15 تا  29 سال قرار دارند که نیاز به اشتغال و کسب درآمد دارند.
وی با اعلام اینکه در فرصت تابستان بهترین زمان برای به‌کارگیری این اقشار است، گفت: این جوانان در طرح‌های بسیج سازندگی استان به کارگیری شده‌اند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در اجرای طرح هجرت سه 53 دستگاه دولتی و اجرایی مشارکت کرده‌اند، افزود: در این طرح‌های برای جوانان فرصت اشتغال و کسب درآمد ایجاد شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه یک‌هزار مدرسه توسط بسیج سازندگی در مازندران بهسازی شده است، بیان کرد: این مدارس با 30 درصد قیمت کمتر و کیفیت بالاتر توسط این جوانان اجرایی شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه این جوانان در قالب اردوهای جهادی نیز به کارگیری شده‌اند، یادآور شد: در سال گذشته در مجموع 300 پروژه توسط این نهاد در مازندران اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این تعداد پروژه یک میلیارد و 330میلیون ریال اعتبار از سوی استانداری مازندران پرداخت شده، افزود: طرح‌های سال‌جاری این نهاد هنوز مشخص نشده است.
 
* 4 هزار آملی از نعمت آب سالم برخوردار شدند
به گزارش فارس، با افتتاح طرح بزرگ آبرسانی به روستای اسکومحله بخش امامزاده عبدالله(ع) 4 هزار و 207 نفر از مردم این منطقه از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
استاندار مازندران نیز در جمع مردم روستای اسکومحله با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیار مهم بسیج سازندگی مشارکت جوانان در این طرح‌ها است، ابراز داشت: این نهاد در ادامه نقش نظام جمهوری اسلامی برای تامین رفاه و افزایش عمران مردم گام‌های مهمی در مناطق روستایی برداشته است.
سید علی‌اکبر طاهایی با بیان اینکه مناطقی از امامزاده عبدالله (ع) در گذشته از محرومیت‌های بسیار رنج می‌بردند، متذکر شد: ورود بسیج سازندگی به طرح‌های ایجاد امکانات ورزشی، راهسازی و مدرسه‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی چهره این مناطق را تغییر داده است.
به گزارش فارس، مجتمع آبرسانی روستای اسکومحله در زمین اهدایی یک خیر احداث شده و در طرح توسعه آن چهار روستای دیگر از این طرح بهره‌مند می‌شوند.
استاندار مازندران پس از افتتاح این مجتمع آبرسانی با حضور در منزل شهید ولی‌الله شعبانی نخستین انشعاب آب شرب این روستا را به صورت نمادین به نام شهدای این منطقه افتتاح کرد.
این پروژه در مخزن زمینی بتنی آب شرب با حجم 500 متر مکعب در زمینی به مساحت یک‌هزار و 300 مترمربع اهدایی توسط یک خیر به نام فضل‌الله فضلی بنا شده است.
انتهای ‌پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول