اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح بسیج سازندگی صورت گرفت؛

بهسازی 35 مدرسه در دامغان و امیریه

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دامغان از مرمت و بهسازی 35 مدرسه در دامغان و امیریه در قالب طرح بسیج سازندگی خبر داد.

بهسازی 35 مدرسه در دامغان و امیریه
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدعلی امانی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح بسیج سازندگی شهرستان دامغان در تابستان سال 90 در آموزشگاه ابتدایی دخترانه امام خمینی (ره) دامغان اظهار داشت: در تابستان سال جاری، 35 باب مدرسه در شهرهای دامغان و امیریه در قالب طرح بسیج سازندگی مرمت و بهسازی شد.
وی اضافه کرد: از این تعداد آموزشگاه که کار مرمت، بازسازی، بهسازی، دیوارنویسی و نوسازی در آنها صورت گرفته، 25 آموزشگاه در شهر دامغان و بقیه در شهر امیریه قرار دارد.
امانی افزود: 375 نفر از دانش‏آموزان با 8 هزار و 740 نفرروز در کار مرمت و بهسازی و در قالب طرح بسیج سازندگی همکاری داشتند.
مدیر آموزش و پرورش دامغان هدف از اجرای طرح بسیج سازندگی در آموزش و پرورش را آشنایی جوانان با این طرح و مشارکت و همکاری آنها در مدرسه که خانه دوم آنهاست، بیان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این مراسم اظهار داشت: طرح بسیج سازندگی از مهم‏ترین طرح‏هایی است که با تاکید مقام معظم رهبری با همکاری سپاه و آموزش و پرورش در سراسر کشور اجرا می‏شود.
سیدمحمدحسن مرتضوی افزود: امروز یکی از وظایف ما این است که جوانان را در سازندگی کشور سهیم کنیم.
وی تصریح کرد: با توجه به هجمه‏های فراوان دشمن یکی از رسالت‏های امروز ما این است که با حضور جوانان مومن و متدین و سوق دادن آنها به کارهای فرهنگی و اجتماعی دشمنان را در راه رسیدن اهدافشان ناکام بگذاریم.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: همکاری سپاه و آموزش و پرورش در طرح بسیج سازندگی خوب بوده و باید این روند روز به روز تقویت شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول