اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر:

اخلاق شهدا در هیچ مدرسه‌‌ای تعلیم داده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: جوانان و نوجوانان باید از منش و اخلاق شهدا که دارای درس‌های فراوانی است درس بگیرند که شاید در هیچ مدرسه‌ای پیدا نشود.

اخلاق شهدا در هیچ مدرسه‌‌ای تعلیم داده نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زکیه امیرپور پنجشنبه شب در همایش سنگر و آغاز یک پرواز  اظهار داشت: هر سال همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان برگزارمی‌شود.
امیر پور افزود: امسال نیز برنامه‌های متنوعی با هدف گرامیداشت این هفته و ارج گذاری به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام و پرورش استعدادهای اعضا کانون در برای حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شده است.
وی اضافه کرد: فعالیت شعر و داستان دارای ویژگی‌هایی خاص است و در این فعالیت‌ها بر خلاف سایر فعالیت‌ها تنها با عشق و علاقه می‌توان کار کرد.
وی ادامه داد: نسل جدید باید به شهدا توجه بیشتری داشته باشند شده و از زندگی، منش و اخلاق شهدا که دارای درس‌های فراوانی است درس بگیرند که شاید در هیچ مدرسه‌ای پیدا نشود.
این مقام مسئول گفت: کودکان ونوجوانان نیز با مطالعه زندگینامه این بزرگواران می‌توانند به توصیه‌های آنان عمل کنند؛ کودکان و نوجوانان امروز نیز چیزی از کودکان و نوجوانان آن روز کم ندارند و در جبهه تهاجم فرهنگی با استکبار مبارزه می‌کنند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهرگفت: دفاع مقدس نشانی از پایداری و استقامت زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی است که با از خود گذشتگی و نثار جان خویش موجب شدند تا ما امروز شاهد آرامش، امنیت و پیشرفت کشور باشیم.
زهرا عرفان افزود:  سیادت و حفاظت از حریم اسلامی را کسانی دنبال کردند که تا دیروز دانش آموز و نوجوان بودند و پس از آن دختران، زنان و مردان بزرگی شدند که در سایه دین مبین اسلام و سیره نبوی چگونه اندیشیدن و عمل کردن به آن را آموختند .
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ادامه داد: ما امروز در کشور‌های جهان شاهد بیداری اسلامی و گرایش نوجوانان و جوانان این کشور‌ها به سوی تعالیم اسلامی هستیم.
این مقام مسئول اضافه کرد: دختران و زنانی که الگوی خود را از زنان و دختران مسلمان ایرانی گرفتند بسیار خوب عمل می‌کنند و در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کرده و اعلام می‌‌کنند که می‌خواهند در پرتو تعالیم اسلامی زندگی کنند.
وی افزود: کانون جایی است که تلاش می‌کنند نو بیندیشند و نو عمل کنند که همین امر موجب می‌شود همواره شاهد پیگیری و اجرای برنامه‌های خوبی باشیم.
در این مراسم شماری از کودکان و نوجوانان عضو مرکز آفرینش‌های ادبی کانون به اتفاق مربیان خود، قطعات ادبی و اشعار زیبای خود را در قالب‌های کلاسیک و سپید با موضوع دفاع مقدس قرائت کردند و از طرف کانون از کلیه شرکت کنندگان در مراسم تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول