اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح "یا ضامن آهو"؛

168 زندانی خراسان رضوی آزاد می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی گفت: از ثمرات طرح یا ضامن آهو زمینه آزادی 88 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان مشهد و 80 نفر از 10 زندان دیگر استان خراسان رضوی فراهم می‌شود.

168 زندانی خراسان رضوی آزاد می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های خراسان رضوی، سید حسین ناصری در نشست هم اندیشی اعضای هیئت مدیره ستاد دیه استان با خدام آستان ‌قدس رضوی اظهار داشت: کارگروه شکل گرفته با نام گروه تحقیق و طرح ضامن آهو با همکاری خدام آستان قدس رضوی به عنوان یاوران افتخاری این ستاد مردمی وظیفه تحقیق و بررسی در مورد وضعیت خانواده زندانیان و اخذ گذشت رضایتمندانه و یا تخفیف از شاکیان پرونده‌های زندانیان جرائم غیرعمد را برعهده دارد.
وی افزود: در این نشست معنوی پس از مدیحه‌سرایی توسط یکی از خدام، مدیرعامل ستاد دیه استان و مسئول گروه تحقیق ستاد نحوه بررسی پرونده زندانیان را برای خدام تشریع نمودند تا پس از بررسی و تلاش در راستای اخذ رضایت از شکات و اعلام نتیجه شرایط آزادی این آنان در این ایام خجسته فراهم شود.
مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان گفت: از ثمرات این طرح که طی مراسمی با نام «یا ضامن آهو» برگزار خواهد شد زمینه آزادی 88 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان مشهد و 80 نفر از 10 زندان دیگر استان خراسان رضوی فراهم می‌شود.
ناصری افزود: ستاد دیه استان بنا دارد با توجه به اینکه تولد امام رضا و دهه کرامت نوید بخش بخشش و رأفت اسلامی است آزادی این زندانیان با عنوان یا ضامن آهو در شب خجسته میلاد حضرت رضا(ع) با حضور مسئولان، خیرین، خدام حرم رضوی و خانواده زندانیان طی یک مراسم معنوی در مشهد برگزار نماید و همزمان در 10 زندان استان نیز این مراسم برگزار و در مجموع 168 زندانی در دهه کرامت آزاد می‌شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول