اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان اعلام کرد:

کاهش مشکلات حجاج در فرودگاه اهواز

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: تمهیداتی برای کاهش مشکلات زائران حج تمتع و خانواده‌های آنان در فرودگاه اهواز در حال انجام است.

کاهش مشکلات حجاج در فرودگاه اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سیدجعفر حجازی ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام حجاج، با اشاره رسم بدرقه و استقبال حجاج خاطر نشان کرد: به همین دلیل به دلیل ازدحام جمعیت مشکلاتی برای زائران حج تمتع در فرودگاه اهواز بوجود می‌آید که امسال با تمهیداتی سعی شده این مشکلات در رفت و برگشت کاهش یابد همچنین کمترین اختلال در سایر پرواز‌ها نیز حاصل شود.
وی اظهار داشت: فرودگاه اهواز به دلیل تلاقی با چاه‌های نفت برای توسعه با محدودیت مواجه است که جابه جایی آن و احداث فرودگاه جدید در دستور کار قرار دارد.
حجازی همچنین با اشاره به اینکه مراسم حج امسال با بیداری اسلامی مصادف است، افزود: با وجودی که بیداری اسلامی در میان ملت‌های منطقه به اوج خود رسیده اما استکبار سعی می‌کند این انقلاب‌ها را منحرف کند.
وی ادامه داد: استکبار در کشورهایی مانند سوریه و لیبی تلاش دارد که مسیر انقلاب‌ها را منحرف کند تا به مقاصد خود که همانا کمک به رژیم صهیونیستی است دست یابد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه کشورهای کویت و عربستان نیز در جریان بیداری اسلامی قرار گرفته‌اند اظهار داشت: در مراسم حج تمتع امسال قطعا فضا برای تبادل نظر زائران زیاد است و عربستان نیز کنترل و رصد بیشتری خواهد کرد اما آنچه محرز است تمام مسلمانان با وحدت تمام، آزادی کشورهایی را می‌خواهند که در حال حاضر مستکبران و سلاطین اموال آن‌ها را غارت کرده، در اختیار مستکبران قرار می‌دهند.
وی با اشاره به تاثیر مقاومت ۲۲ روزه مردم غزه در مقابل اشغالگران صهیونیست، گفت: امسال در کنگره بیداری اسلامی مظلومیت کشورهای مسلمان به ویژه فلسطین به گوش همه رسیده و باید این مظلومیت کماکان گفته شود.
حجازی با تاکید بر رعایت تمام نکات اخلاقی و اسلامی از سوی حجاج، ایران را از بهترین نمونه‌های کشورهای اعزام کننده حجاج دانست و افزود: در حال حاضر در کشور ما قوانین اسلام از جمله اجباری بودن حجاب و منع مشروبات الکلی اعمال می‌شود این در حالیست که در سایر کشورهای اسلامی این قوانین به طور کامل اجرا نمی‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول