اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی درمیان:

حجاج هزینه‌های اضافی را صرف محرومان کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) درمیان با بیان اینکه بسیاری از هزینه‌هایی که برای سفرهای عمره و تمتع می‌شود اضافی است، گفت: حجاج هزینه‌های اضافی را صرف محرومان کنند.

حجاج هزینه‌های اضافی را صرف محرومان کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی خزاعی شنبه‌شب در جلسه توجیهی طرح احسان زائر در حضور زائرین اهل سنت اعزامی به حج تمتع سال 90 و علمای اهل سنت شهرستان درمیان در محل مسجد مولوی شهر اسدیه از ریخت و پاش‌های اضافی سفرهای زیارتی انتقاد کرد.
وی ادامه داد: در راستای کمک به محرومین و نیازمندان و منظور بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت کاروان‌های حجاج بیت‌الحرام و استطاعت مالی حجاج از حج تمتع و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی نشست امروز برگزار شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) درمیان با برشمردن بخشی از فرائض معنوی حج تمتع، بر بهره‌مندی بیشتر زائرین از برکات حج ابراهیمی  تاکید کرد.
خزاعی هدف از اجرای طرح احسان زائر را فرهنگ‌سازی و هدایت هزینه‌های جانبی زائرین به سمت حمایت از محرومین و نیازمندان عنوان کرد.
وی افزود: سازماندهی حمایت‌های مادی و معنوی حجاج در راستای رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند، تقویت و توسعه مشارکت حجاج نیکوکار و خیر در راستای حمایت از محرومین جامعه اسلامی و احیاء سنت حسنه الهی و ارزشی انفاق سفر حج از دیگر برکات این طرح است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) درمیان به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و با تقدیر و تشکر از مساعدت‌های بی‌دریغ خیرین و نیکوکاران شهرستان در مناسبت‌های مختلف به ویژه در سرفصل‌های اطعام محرومین و کمک به مردم قحطی‌زده سومالی، خواستار فرهنگ‌سازی بیشتر همگان در امور خیرات و صدقات شد.
خزاعی تاکید کرد: بر اساس طرح احسان زائر حجاج می‌توانند هنگام رفت و بازگشت از سفر قسمتی و یا تمامی هزینه‌های جانبی را به نیازمندان کمیته امداد کمک کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول