اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصرار باشگاه سپاهان برای باز گذاشتن پرونده اعتراض؛

قبول کنیم سپاهان از لیگ قهرمانان کنار رفت

خبرگزاری فارس: در شرایطی که تیم سپاهان از گردونه لیگ قهرمانان آسیا خارج شده است، مدیران این باشگاه همچنان اصرار دارند بحث شکایت به رای صادره در مورد بازی رفت را به پیش بکشند.

قبول کنیم سپاهان از لیگ قهرمانان کنار رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه چهار بر دو تیم السد قطر را شکست داد اما با توجه به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سه بر صفر بازنده شدن سپاهان در بازی رفت، نماینده اصفهان از دور مسابقات حذف شد.
بعد از شکایت تیم السد قطر از تیم سپاهان به خاطر استفاده از رحمان احمدی دو اخطاره در بازی رفت برابر این تیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکایت السد را وارد دانست و حکم به برد مجازی این تیم داد.
مسئولان باشگاه سپاهان نیز از حق قانونی استفاده کرده و نسبت به این رای اعتراض کردند اما به نظر می‌رسد شکایت تیم السد و آیین نامه استفاده شده توسط این باشگاه، وجاهت قانونی بیشتری داشته باشد و امید چندانی به تغییر رای فدراسیون آسیایی وجود نداشته باشد زیرا هم فدراسیون فوتبال قطر از نفوذ  بیشتری برخوردار است و هم با توجه به سپری شدن مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، صدور هر حکمی می‌تواند شرایط این مسابقات را تحت الشعاع قرار بدهد.
در این میان مدیران باشگاه اصفهانی همچنان ابراز امیدواری می‌کنند که با رو کردن برگ برنده در معادلات فوتبالی، ورق را به سود تیم سپاهان برگردانند اما این موضع گیری موجب شده تا تمرکز تیم و کادر فنی گرفته شود و به طور حتم برای مسابقات آینده تأثیر معکوسی برجای دارد.
 
همچنان امیدواریم
مدیرعامل باشگاه سپاهان از امیدواری این باشگاه نسبت به تغییر رای خبر می‌دهد و معتقد است نباید نا امید شوند.
علیرضا رحیمی در این باره گفت: یک ورزشکار وقتی قصد قرارداد بستن با باشگاهی دارد آیا نباید یک پرونده کامل از اطلاعات خود را به باشگاه بدهد و اگر در موقع قرارداد سوالی از بازیکن پرسیده نشد نفر بعدی چه کسی است که باید این مسائل را رسیدگی کند.
وی با بیان اینکه به دنبال تبرئه خود نیستم، افزود: تا کنون 110 پرسنل در باشگاه داریم، نه کسی رفته و نه اضافه شده است، سوال سوم این است که راه عبور از این شرایط چیست، بعضی‌ افراد به آئین نامه‌ها دقت ندارند، سپاهان از رحمان احمدی استفاده کرده و در یک قانون می‌توانیم از احمدی استفاده و در قانون دیگری نمی‌توانیم.
 
نا امید نیستیم
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان نیز گفت: نا امید نشده‌ایم و همچنان پیگیر حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان غلام حسین حسینی درباره حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اشتباه شخصی و غیر عمدی یکی از همکاران ما در باشگاه سبب شد با وجود برتری در دو دیدار رفت و برگشت مقابل السد قطر حذف شویم، پیش زمینه‌ای هم وجود داشت که قابل بررسی بوده و از جمله اینکه در هنگام عقد قرارداد با رحمان احمدی باید دقت می‌شد.
وی تأکید کرد: سپاهان به دلیل این اشتباه تاوان سنگینی داد، بازیکنان در دو بازی رفت و برگشت مقابل السد باغیرت بازی کردند ولی حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را از صعود بازداشت.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول