اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسیل و قنوات شهرری:

2100 تن ضایعات از کانال‌های جنوب تهران استخراج شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسیل و قنوات شهرری گفت: 2 هزار و 100 تن ضایعات از کانال‌های بزرگ منطقه 20 و مخزن صالح‌آباد جمع‌آوری و به مرکز زباله کهریزک منتقل شد.

2100 تن ضایعات از کانال‌های جنوب تهران استخراج شد
ابوالقاسم مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از استخراج 2 هزار و 100 تن ضایعات از کانال‌های جنوب تهران خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از انتشار آلودگی و تجمع جانوران موذی طی نیمه دوم شهریور ماه سال جاری حدود 32 هزار و 650 متر از کانال های درجه یکم ، دوم و سوم با استفاده از نیروی انسانی و ماشین‌آلات پاکسازی و لایروبی شد.
رئیس اداره مسیل و قنوات شهرری با اشاره به اینکه طی این مدت نسبت به بارگیری ضایعات و لجن مخزن صالح‌آباد با وسایل مکانیزه لودر و کامیون اقدام شده است تهیه و نصب دو عدد دریچه آهنی، نصب چهار عدد سنگ دال، شست‌وشوی 890 متر نهر حفاری چهار حلقه چاه جذبی و لایروبی دو حلقه چاه جذبی را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه این میزان ضایعات در فصول بارندگی افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر هفت رشته کانال بزرگ از سطح این منطقه عبور می‌کنند که ضایعات آنها به علت شیب طبیعی زمین در این نقطه شهر تهران  نشین می‌شوند.
رئیس اداره مسیل و قنوات شهرری در ادامه با اشاره به اینکه این اداره وظیفه نگهداری و نظافت از کانال‌های سطح منطقه را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: این کانال‌ها در صورتی که به درستی محافظت و پاکسازی نشوند در زمان بارندگی می‌توانند موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول