اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

20 ماشین زباله برای روستاهای گنبدکاووس کافی نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: برای گستره وسیع روستاهای گنبدکاووس فعالیت 20 ماشین زباله کافی نیست.

20 ماشین زباله برای روستاهای گنبدکاووس کافی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی در جلسه با بخشداران و روسای شورای دو بخش مرکزی و داشلی‌برون این شهرستان که با هدف بررسی مسائل بخش داشلی‌برون و مرکزی برگزار شد بر پیگیری توزیع متوازن امکانات به ویژه ماشین‎های زباله در سطح روستاهای این شهرستان تاکید کرد. 
وی تصریح کرد: باید انقلابی در به کارگیری ماشین‎های زباله در روستاها صورت گیرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نزدیکی سال تحصیلی بر اهمیت پروژه مهر در روستاها تاکید کرد و گفت: شوراها، دهیاران، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان باید جلسه مشترکی برای رفع مسائل بگذارند.
قزل‌سفلی بر اهمیت نقش بخشدار در نظارت بر عملکرد شورا و دهیاران اشاره کرد و با تاکید بر لزوم تعامل شوراها و دهیاران با بخشداری و فرمانداری گفت: بخشدار از اختیارات بالایی در حل و فصل مسائل روستاها و دهیاران برخوردار است.
وی بر انعکاس اخبار دهیاران و شوراها در ماهنامه دهیار تاکید کرد و خواستار رعایت سلسله مراتب اداری در انعکاس معضلات توسط دهیاران و شوراهای اسلامی روستا شد.
قزل‌سفلی با تاکید بر اهمیت دادن به جلسه انطباق گفت: باید به نکات قانونی مصوبات شوراها و دهیاران در جلسه توجه بیشتری شود تا مصوبات براساس قانون باشد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مسائل مبتلا به بخش از جمله خسارت‎های سیل اخیر افزود: بخشداران شوراها و دهیاران باید همیشه آمادگی حوادثی از جمله سیل را داشته باشند.
بخشدار بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس نیز با بیان اینکه انقلاب خدمات زیادی را برای مردم به ویژه روستاییان داشته به برخی خلاهای قانونی در اختصاص درآمدهای حاصل از عوارض اتباع و برخی موارد دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: مساعدت مسئولان در رفع مسائل بخش مرکزی لازم و ضروری است.
فرهاد شیبک سرپرست بخشداری داشلی‌برون نیز برگزاری جلسات مشترک را در رفع مشکلات بخش‎ها بسیار مثمرثمر برشمرد و اظهار داشت: در خصوص اعمال قانون راهنمایی و رانندگی در راه‎های این بخش استقرار پاسگاه کرند قابل پیگیری است
وی با اشاره به برکات سیل اخیر برای منطقه داشلی‌برون اظهار داشت: این سیل خسارات فراوانی هم به جای گذاشت که نیازمند اعتبارات بسیار برای بازسازی آنها است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول