اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اشنویه خبر داد:

واگذاری جمع‌آوری زباله به بخش خصوصی در اشنویه

خبرگزاری فارس: شهردار اشنویه گفت: سیستم جمع‌آوری زباله تجاری، خانگی و خدمات فضای سبز شهری و رفت و روب شهری در اشنویه به بخش خصوصی واگذار شد.

واگذاری جمع‌آوری زباله به بخش خصوصی در اشنویه
امیر عشایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشنویه اظهار داشت: از سال 88 با همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر اشنویه واگذاری امورات تصدی‌گری بخش خدماتی شهرداری به بخش خصوصی با اجرای طرح رفت و روب شهری و جمع‌آوری زباله‌های تجاری و خانگی آغاز شده و از ابتدای سال جاری با واگذاری فضای سبز شهری به بخش خصوصی اجرای تصدی‌گری بخش خدماتی به متقاضیان به پایان رسیده است.
عشایری افزود: اجرای این طرح با رعایت قانون و با تصویب شورای اسلامی شهر اشنویه انجام شده است.
به گفته این مسئول با اجرای طرح خصوصی‌سازی و واگذاری امورات تصدی‌گری به نظارت در حسن اجرای خدمات شهری به شدت افزایش یافتند و به بهبود امور شهری منجر می‌شود.
شهردار اشنویه واگذاری صدور پروانه ساخت و پروانه کسب را بخش دیگری از برنامه‌های آینده شهرداری برای کاهش تصدی‌گری عنوان کرد و گفت: با واگذاری صدور پروانه کسب و پروانه ساخت به بخش خصوصی صدور پروانه‌های مذکور برابر قانون مدون انجام شده و از دوگانگی در پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساخت و کسب خودداری می‌شود.
عشایری تصریح کرد: کمیسیون تخفیفات برای صدور پروانه‌ها در این شهرداری جمع‌آوری شد که با واگذاری صدور پروانه کسب و ساخت به بخش خصوصی علاوه بر افزایش درآمد شهرداری درصدد ایجاد اشتغال برای افراد نیز هست.
شهردار اشنویه گفت: تا پایان سال جاری 24 میلیارد و 500 میلیون اعتبار برای اجرای 30 طرح عمرانی و امور جاری شهرداری اشنویه هزینه می‌شود.
عشایری اضافه کرد: بودجه مصوب شهرداری اشنویه برای سال جاری 24 میلیارد و 500 میلیون است که 13 میلیارد و 100 میلیون ریال این بودجه برای اجرای طرح عمرانی و 11 میلیارد و 400 میلیون ریال این اعتبار برای امور جاری هزینه می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول