اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پسماند آمل خبر داد:

نصب 150 مخزن جدید زباله در شهر آمل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل از نصب 150 مخزن جدید زباله سال ‌جاری در این شهر خبر داد.

نصب 150 مخزن جدید زباله در شهر آمل
علیرضا شیرسوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه ساخت کارخانه زباله‌سوز آمل قرار است به صورت BOT احداث شود، اظهار داشت: با تحویل زمین عملیات ساخت این مجموعه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری 6 میلیارد تومان برای سازمان پسماند آمل بودجه مصوب شده است، افزود: سازمان پسماند آمل روزانه 250 زباله جمع‌آوری می‌کند.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل با بیان اینکه این سازمان زباله 407 شهر و روستای آمل را جمع‌آوری می‌کند، بیان داشت: از این تعداد هفت شهر و 400 روستاها هستند.
این مسئول با اشاره به جمع‌آوری مکانیزه زباله در سطح شهر آمل گفت:  35 درصد عملیات جمع‌آوری زباله در این مجموعه به صورت مکانیزه است.
به گفته وی، 4 هزار و 400 تن زباله در این سازمان به صورت مکانیزه انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل با اعلام اینکه در دو سال گذشته دو میلیارد تومان برای تجهیزات و ماشین‌آلات این مجموعه هزینه شده، ادامه داد: در سال جاری پنج دستگاه جمع‌آوری زباله برای این سازمان خریداری شده است.
وی با اشاره به جمع‌آوری زباله‌های خشک در این مجموعه یادآور شد: در سال‌ جاری 88 هزار کیلوگرم زباله خشک توسط این سازمان جمع‌آوری شده است.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آمل با اعلام اینکه در سال‌ جاری 150 مخزن جدید زباله در شهر آمل نصب شده است، اذعان داشت: خرید 20 عدد سطل مکانیزه زباله و 20 عدد مخازن مکانیزه زباله خشک نیز در این مدت صورت گرفته است.
انتهای ‌پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول