اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

پذیرش 13 هزار دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه‌ پیام‌نور

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: در سال تحصیلی جدید افزون بر 13 هزار و 257 دانشجو در مراکز پیام نور این استان پذیرفته شدند.

پذیرش 13 هزار دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه‌ پیام‌نور
فرزاد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با پذیرش این تعداد دانشجوی جدیدالورود تعداد دانشجویان پیام نور این استان از مرز 20 هزار دانشجو فراتر رفت.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با 3 هزار و 625 نفر بیشترین تعداد پذیرفته شدگان جدیدالورود را به خود اختصاص داده، گفت: همچنین یک هزار و 934 نفر در دانشگاه بروجن، یک هزار و 290 نفر در دانشگاه فارسان و 843 نفر در دانشگاه پیام نور واحد لردگان پذیرش شده‌اند.
محمدی خاطرنشان کرد: سایر داوطلبان نیز در دانشگاه‌های جدیدالتأسیس گندمان، بلداجی، اردل،‌سامان، شلمزار، فرخشهر و جونقان پذیرش شده‌اند.
مدیر آموزش دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان این دانشگاه برای نخستین بار در کشور در سال‌جاری خبر داد و افزود: این دانشگاه همزمان با سایر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور برای نخستین بار اقدام به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان به‎صورت آن‌لاین کرده است.
وی در ادامه از راه‌اندازی شش رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهرکرد خبر داد و گفت: این تعداد رشته تحصیلی جدید شامل رشته‌های حقوق، تربیت بدنی، شیمی، زمین شناسی، اقتصاد و مدیریت دولتی است که در مراکز و واحدهای این دانشگاه ایجاد و راه‌اندازی خواهد شد.
محمدی افزود: در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات لازم و جلب نظر کمیته شورای گسترش وزارت علوم این تعداد رشته تا پایان سال‌جاری در این واحدهای دانشگاهی راه‌اندازی می‌‎شود.
این مسئول با اشاره به رشته‌های جدید ایجاد شده در واحدهای این دانشگاه در سراسر استان در سال تحصیلی جاری، گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته رشته‌‌های مهندسی علوم و صنایع غذایی، کشاورزی با گرایش آبزیان و شیلات، معماری و مکانیک در مقطع کارشناسی و کشاورزی گرایش ترویج علوم کشاورزی در دانشگاه فارسان ایجاد شده است.
محمدی متذکر شد: همچنین پنج رشته و گرایش هنر در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور شهرکرد در سال تحصیلی جاری راه‌اندازی شد.
وی در پایان اذعان داشت: نقاشی عمومی، کتابت و نگارگری با گرایش‌های خوشنویسی، طراحی سنتی و خیالی نگری از جمله این گرایش‌ها است.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول