اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از مردم طبس با امضای طوماری:

طبس در استان یزد باقی بماند

خبرگزاری فارس: جمعی از مردم طبس با امضای طوماری دیگر خواستار اختصاص نماینده مستقل در مجلس برای مردم طبس و باقی ماندن این شهرستان در استان یزد شدند.

طبس در استان یزد باقی بماند
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، با امضای طوماری خطاب به رئیس کمیسیون شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی، زمزمه‌های جدایی طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی باعث ناراحتی و تشویش خاطر مردم طبس دانسته شده است.
در این طومار همچنین درخواست شده تا نماینده‌ای مستقل در مجلس شورای اسلامی به مردم شهرستان طبس اختصاص یابد تا به این طریق طبس بتواند همچنان به عنوان جزئی از استان یزد باقی بماند.
این طومار به صورت پارچه‌ای و به طول 20 متر است که پس از انتقال به سایر شهرها و برخی از روستاهای طبس و جمع‌آوری امضاهای مخالفان با الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی، ظرف 10 روز آینده برای گیرندگان ارسال خواهد شد.
رونوشتی از این طومار برای محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مصطفی محمدنجار وزیر کشور و محمدرضا فلاح‌زاده استاندار یزد نیز ارسال خواهد شد.
متن کامل طومار به این شرح است:
«بسمه تعالی
میزان رای ملت است. امام خمینی (ره)
حضرت حجت‌الاسلام حسینیان، ریاست محترم کمیسیون شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم؛
احتراماً همانطور که مستحضرید، زمزمه‌های جدایی طبس از استان یزد و الحاق آن به خراسان جنوبی باعث ناراحتی و تشویش خاطر مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان طبس شده است و مردم به روش‌های قانونی اعتراض خود را به گوش مسئولان محترم رسانده‌اند.
لذا بار دیگر از حضرتعالی که همواره در دفاع از محرومان پیشتاز هستید تقاضا داریم:
شهرستان طبس جزو استان یزد باقی بماند و نماینده‌ای مستقل به این شهرستان اختصاص یابد.
هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار شهرستان طبس»
گفتنی است؛ پیش از این نیز دو طومار دیگر خطاب به هیئت دولت و کمیسیون شوراهای مجلس در مخالفت با الحاق طبس به استان خراسان جنوبی امضاء و ارسال شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول