اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

با بیداری اسلامی پایان حکومت‌های دیکتاتوری فرا رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: با بیداری اسلامی پایان حکومت‌های دیکتاتوری فرا رسیده است.

با بیداری اسلامی پایان حکومت‌های دیکتاتوری فرا رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در هر دو دهه نقش و جایگاه دو بانوی بزرگ اسلام بسیار مشهود است اگر حضرت زینب کبرا (س) نبود، کربلا در کربلا محصور می‌شد و اگر حضرت معصومه (س) به دنبال حضرت امام رضا(ع) به قم هجرت نمی‌کرد، شهر مقدس قم به پایگاه علمی جهان اسلام تبدیل نمی‌شد.
امام جمعه قیامدشت با اشاره به دیدار  مقام معظم رهبری با جانبازان افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی، رفتاری درس‌آموز را به ما آموخته‌اند و مسئولان باید از این قشر به نحو شایسته تکریم و به آنها خدمت کنند.
وی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی عنوان کرد: خیزش‌های اسلامی در منطقه و سرنگونی عوامل وابسته به صهیونیست ها و آمریکا، نقشه خاورمیانه جدید آمریکا را با چالش جدی روبرو کرده است و آمریکا و اروپا دریافته‌اند که آنها دیگر خالق خاورمیانه جدید نیستند.
حجت‌الاسلام شاهچراغی بیان داشت: آنها متوجه شد آن کسی که نقشه راه خاورمیانه جدید را می‌دهد آنها نیستند بلکه آن فرد ولی امر مسلمین و رهبری انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه قیامدشت خاطرنشان کرد: حرف‌هایی که راجع به خشونت در اسلام می‌زنند بی‌انصافی است و دنیا در این ارتباط به انحراف کشیده شده است.
وی در ادامه بر ضرورت اطلاع‌رسانی از حقایق، باورها و آموزه‌های اسلامی برای جلوگیری از ظلم به اسلام تاکید کرد.
حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: هر چند طبیعت جنگ خشونت و اعمال قوه قهریه است و به طور عام جنگ در دنیا همراه با رافت و شفقت نیست و این امر در تاریخ قبل و بعد از اسلام در ایران نیز مشهود بوده اما جنگ در اسلام همراه با مهربانی و رافت به‌وی‍ژه رعایت حال بیگناهان، زنان، کودکان و سالمندان بوده است.
امام جمعه قیامدشت با اشاره به ماجرای اختلاس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب برای اینکه دست مفسدان از اقتصاد کشور قطع شود، سال جاری را به نام جهاد اقتصادی نامگذاری کردند و باید مطالبات رهبر انقلاب با جدیت دنبال شود.
حجت‌الاسلام شاهچراغی در پایان تاکید کرد: در مرحله دوم انقلاب اسلامی که 13 ماه به طول انجامید در حدود یکصد هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم تا توانستیم رژیم پهلوی را سرنگون کنیم و این در حالی است که در خیزشهای اخیر در منطقه در طول هشت ماه و با این که تعداد شهدای آنها به 50 هزار نفر نرسیده، سه دیکتاتور سقوط کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول