اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خرم‌دره:

گسترش بد‌حجابی استراتژی‌ دشمن برای براندازی نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره توجه ویژه دشمن به بحث حجاب و عفاف را از مهم‌ترین استراتژی‌های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

گسترش بد‌حجابی استراتژی‌ دشمن برای براندازی نظام است
سعید آقاجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به نقش جوانان در جبهه‌های حق بر علیه باطل اظهار داشت: خاطره‌های حضور نوجوانان 13 ساله در جبهه‌های جنگ، هنوز از ذهن‌ها زدوده نشده و دیدن این صحنه‌ها موجی از نشاط و شوق حضور در جبهه‌های جنگ را در سایرین به وجود آورده و افتخار و تجلیل عمومی را نثار ایشان می‌کند.
وی افزود: خاطره‌های مربوط به کسانی که با دست‌کاری در شناسنامه‌های خود و جعل امضای والدین، خود را به خطوط مقدم نیرو می‌رساندند هنوز شهره در جهان است و جهان باید به این روحیه عظیم جوانان و نوجوانان ایران غبطه ابدی بخورد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره در ادامه بیشترین توجه دشمن در جنگ نرم را به آینده‌سازان ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند ولی جوانان ایران بصیر و آگاه بوده و از سطح شعور اجتماعی و سیاسی بالایی برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: جهان‌خواران به این امید خود که بتوانند جوانان ما را مورد تهاجم فکری قرار بدهند دست پیدا نمی‌کنند چون نقشی که جوانان در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده‌اند تایید کننده آگاهی و بصیرت بالای جوانان ایرانی است.
آقاجانی با اشاره به نقش جوانان در توسعه و تعالی روزافزون نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: جوانان، نسل با نشاط و جوان کشور هستند و همانگونه که در دفاع مقدس نقش‌آفرینی خود را به جهانیان نشان دادند، در مقابله با جنگ نرم نیز بسیار موثر هستند.
وی در ادامه توجه ویژه دشمن به بحث حجاب و عفاف را از مهم‌ترین استراتژی‌های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: به نظر بنده بی‌توجهی به مقوله امر به معروف در جامعه برای حل معضل‌های اجتماعی از عوامل بی‌حجابی است و همان‌گونه که ضعف نگاه استراتژیک به موضوع‌های فرهنگی، عدم تبیین سیاست‌های فرهنگی به صورت مرحله‌ای و تمهید مکانیسم‌های لازم برای اجرایی شدن آن از دلایل دیگر بی‌حجابی در جامعه محسوب می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره به تهاجم فرهنگی دشمن در راستای زدودن ارزش‌های دینی و فرهنگی جامعه اشاره و تصریح کرد: یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که اگر برای اوقات ‌فراغت جوانان برنامه‌ مفیدی نداشته
باشیم دشمن این کار را کرده و هدایت فرهنگی نسل جوان ما را بر ‏عهده می‌گیرد.
وی افزود: به همان میزانی که زمان حضور در مدارس و دانشگاه‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان اهمیت دارد و در رشد و تعالی شخصیت‌ آنها مؤثر است، اوقات فراغت هم می‌تواند مفید واقع شود.
آقاجانی تاثیر مثبت برنامه‌های اوقات فراغت را مبتنی بر بهره‌گیری از ارزش‌های الهی و دینی نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: به این وسیله از هجوم تهاجم فرهنگی، رسوخ تفکر ماهواره‌ای و از بین ‌رفتن بنیان‌های خانواده جلوگیری شده و این امر زمینه‌ساز ایجاد یک جامعه امن می‌شود.
وی افزود: در این زمینه وظیفه مسئولان امر، خانواده‌ها و تمام مردم ایران برنامه‌ریزی مناسب بر اساس ارزش‌های الهی و اسلامی برای جوانان است چرا که دشمن در بحث جنگ نرم با تمام توان برای انحراف افکار و اندیشه‌ جوانان ما به میدان آمده‌ است و ما باید با تمام توان در زمینه غنی‌سازی اوقات ‌فراغت جوانان وارد شویم چراکه اهمیت فعالیت در این عرصه تا جایی است که میتواند آینده نظام و انقلاب ما را بیمه کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول