اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت با انتقاد از تمسخرکنندگان چادر:

چادر نماد کاملی از حجاب برتر اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت با انتقاد شدید از کسانی که چادر را به تمسخر گرفتند، گفت: چادر نماد کاملی از حجاب برتر اسلامی است.

چادر نماد کاملی از حجاب برتر اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در خطبه اول نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: با تقوای الهی است که درهای بهشت به روی ما باز می‌شود.
خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به مدیریت در خانواده از دیدگاه اسلام ابراز داشت: خداوند متعال مقدر فرموده که خانواده دو رکن اساسی یکی زن و دیگری مرد داشته باشد که این دو با همکاری هم‌دیگر می‌توانند کشتی خانواده را سالم به ساحل مقصود برسانند.
وی افزود: از آن‌جا که خداوند متعال استعدادی در و جود مرد به ودیعه گذاشته و مرد را مدیر خانواده قرار داده از این رو نباید در این مورد سوء استفاده کرده و ظلم و بی‌عدالتی را جایگزین محبت و صمیمیت کند.
امام جمعه موقت دهدشت در ادامه  به کسب روزی حلال و جایگاه آن در اسلام و تعالیم این دین تکامل یافته اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده پیامبر و سایر بزرگان دین هر کس در راه روزی حلال کشته شود اجر و پاداش شهیدان را دارد.
حجت‌الاسلام تقوی سپس با اشاره به مسئولیت مرد در خانواده عنوان کرد: وظیفه مرد است که علاوه بر کسب روزی حلال زن و فرزند خود را با دین هم آشنا کند.
وی با انتقاد از کسانی که چادر را به سخره گرفتند، تاکید کرد: چادر حجاب کامل است و راه نجات خانواده پاسداری از حجاب و عفت است که دختران و زنان باید با رعایت حجاب خود خانواده و جامعه‌ای سالم را بسازند.
امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به روز جهانی سالمندان، این قشر را سرمایه‌های جامعه و خانواده‌ها دانست و افزود: قرآن کریم و دین مبین اسلام در ارتباط با سالمندان سفارشات اکیدی را به ما انسان‌ها کرده‌اند که فضیلت و رزق خانواده‌ها با سالمندان است.
تقوی در ادامه سالروز هجرت امام خمینی از عراق به پاریس را یادآور شد و افزود: امام خمینی بنیان‌گذار بیداری اسلامی و کسی بود که دشمنان را شناخت و به ما معرفی کرد.
وی اضافه کرد: امام خمینی همواره تاکید داشت که اگر می‌خواهید رشد کنید بدانید آمریکا دشمن شماره یک مسلمین و مستضعفان جهان است و شما چه در جنگ و چه در صلح باشید این ساده‌‌لوحانه است که خیال کنید آمریکا دست از سر شما و دین شما برداشته است.
خطیب جمعه دهدشت ادامه داد: خوی امریکا و خوی استکبار این است که مخالف اسلام باشد که باید مردم استکبار را بشناسند و تا می‌توانند در برابر آن‌ها موضع بگیرند و بدانند اسلام پیروز نهایی است و انوار آن سراسر جهان را فرا خواهد گرفت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول