اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی - فرهنگی علوم پزشکی همدان:

روند کنونی حجاب در جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی- فرهنگی علوم پزشکی همدان گفت: روند کنونی حجاب در جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست و اگر به همین منوال ادامه یابد، خطراتی برای جوانان کشور به همراه خواهد داشت.

روند کنونی حجاب در جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا شکوهی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: بر اساس همه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و دینی ادامه تحصیل به خصوص در مقاطع عالی و در دانشگاه معتبر در شهر با سابقه درخشانی چون همدان توفیق بزرگی است که در راستای این توفیق عوامل بسیاری دخیل‌اند.
وی افزود: از جمله عوامل مهم توفیق ادامه تحصیل در مدارج بالا، که گاهاً کمرنگ و بی‌رنگ دیده می‌شود، نقش نظام حکومتی است چرا که ایران اسلامی کشوری متمدن با سابقه چند هزار ساله است که ارزش‌های بسیاری را داشته در حال حاضر نیز امنیت و آرامش را برای افراد بومی‌ خود به ارمغان آورده است.
معاون دانشجویی- فرهنگی علوم پزشکی همدان بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در کشور 176 هزار دانشجو در ایران تحصیل می‌کردند که قریب به اتفاق آن‌ها پایین‌تر از تحصیلات تکمیلی بودند و در آن زمان نیز عمده اساتید نیز خارجی بودند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 4.5 میلیون دانشجو در مقاطع عالی در کشور مشغول تحصیل هستند، این مهم را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: موفقیت‌های امروز علمی در دانشگاه‌ها، حاصل خون شهدا و مجاهدت‌های مخلصانه انسان‌های بزرگ این مرز و بوم است که به درستی باید قدر آن را دانست.
شکوهی با بیان اینکه شهر همدان و دانشگاه علوم پزشکی این شهر از امنیت بالایی برخوردار است، متذکر شد: با توجه به اینکه هیچ‌کدام از ما از شیاطین درونی و بیرونی در امان نیستیم، و نیز بر اساس وی‍ژگی‌های سن جوانی باید تعاملات و رفتارها را مدیریت کرد.
وی با بیان اینکه استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران منافع استکبار جهانی را در داخل و خارج از کشور به خطر انداخت، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از همان ابتدا تلاش کرد که با تحمیل جنگ و تحریم‌های اقتصادی و ترور رهبران کشور، این نظام را ساقط کند اما نه تنها توانست این نظام را ساقط بکند بلکه پس از 30 سال پس از انقلاب نیز این انقلاب شکوهمند به همه کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی سرایت کرده است.
معاون دانشجویی- فرهنگی علوم پزشکی همدان با اشاره به بیداری اسلامی در کشورها، تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی، نظام استکبار جهانی تالش کرد از طریق استراتژی جنگ نرم و ترویج فسادهای اخلاقی، تنزل و کمرنگ کردن ارزش‌های اخلاقی، ملی و دینی شخصیت جوانان مار را تنزل بدهد.
وی با اشاره به ترور شخصیت‌های علمی کشور، یادآور شد: استکبار جهانی با ترفندهای متعدد و هدف قرار دادن قشر جوان این کشور در صدد مسلط شدن بر ایران هستند و می‌خواهند این کشور را از درون تهی کنند که به لطف خدا و پایداری این مردم تا کنون ناکام مانده است.
شکوهی تأکید کرد: دانشگاه و دانشجویان و کانون اصلی نخبگان هدف و میدان اصلی جنگ نرم استکبار جهانی است که با این وصف این قشر باید با بصیرت و بینشی عمیق مسائل را رصد کنند تا دشمن در این عرصه نیز شکست خواهد خورد.
وی ابراز داشت: در معاونت فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی همدان طرحی، طراحی و آماده اجرا شده است که در راستای امر ارزشی"حجاب و عفاف" در دانشگاه است چرا که در حال حاضر وضعیت حجاب و عفاف در جامعه قابل قبول نیست.
معاون دانشجویی- فرهنگی علوم پزشکی همدان در پایان تصریح کرد: روند کنونی حجاب در جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست و اگر به همین منوال ادامه یابد، خطراتی برای جوانان کشور به همراه خواهد داشت چرا که اگر به حیای جوانان لطمه وارد شود، بابی برای سقوط شخصیت آنان می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول