اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مهریز:

ولایت‌مداری رمز موفقیت نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت مهریز گفت: ولایت‌مداری و وحدت رمز موفقیت نظام است.

ولایت‌مداری رمز موفقیت نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، وحدت و ولایت‌مداری را رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها خواند.
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عزت و اقتدار این نظام را مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدای گران‌قدر دانست.
زارع‌زاده، ولایت‌مداری و ثبات قدم را از ویژگی‌های بارز شهدای آن دوران خواند و افزود: ملت بزرگ ایران با اطاعت از اوامر رهبر معظم انقلاب همیشه در مقابل زورگویی‌ها و ظلم ستیزی‌های کشورهای بیگانه پیروز خواهند ماند.
امام جمعه موقت مهریز در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه بر لزوم شناخت و حرکت در مسیر نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تاکید کرد و با اشاره به حدیثی از امام
رضا (ع) عنوان کرد: کسی که حضرت معصومه را زیارت کند جایش در بهشت است.
وی در ادامه به تفسیر عباراتی از زیارت حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت: دعایمان این باشد که همین معرفتی که نسبت به اهل بیت (ع) پیدا کرده‌ایم، با گذشت روزگار از ما سلب نشود.
زارع‌زاده با اشاره به اهمیت داشتن بصیریت خاطرنشان کرد: قرآن کریم برای اینکه ما را به بصیرت برساند، می‌فرماید: آیات قران ابزار بصیرت است.
وی اظهار داشت: هر کس به فکر نجات خود است از قرآن به عنوان ابزار بصیرت استفاده می‌کند و در فتنه‌ها و شبهه‌ها راه درست را پیدا می‌کند.
زارع‌زاده عنوان کرد: بصیرت به معنای عقیده قبلی، شناخت و یقین، زیرکی و عبرت است و بصیرت یعنی قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب راه صحیح در زمان‌های تردید است.
وی همچنین از همه مردم خواست با هوشیاری و بصیرت، مواظب ترفندهای کفر جهانی به ویژه در حوزه فرهنگ باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول