اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

اعمال نفوذها توسعه صنعتی فارس را منحرف می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: نباید نگاه‌های سلیقه‌ای و یا برخی اعمال نفوذها توسعه صنعتی استان فارس را از مسیر صحیح خود منحرف کند.

اعمال نفوذها توسعه صنعتی فارس را منحرف می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، استاندار فارس در دیدار معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صنایع و معادن با استاندار فارس که به منظور معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس انجام شد، با بیان این موضوع که عرصه صنعت و معدن این استان فضای بسیار مناسبی برای فعالیت بیشتر دارد، اظهار داشت: اگر نگاه اقتصاد بر تولید در بخش صنعت حاکم شود، مسائل و مشکلات این بخش حل می‌شود.
صادق عابدین افزود: بخش کشاورزی استان فارس از نظر تولید از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است اما باید به سمت ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی به منظور بالا بردن ارزش افزوده این محصولات حرکت کنیم.
وی با تاکید بر لزوم اقتصادی بودن طرح‌های صنعتی استان فارس که متقاضی ایجاد و توسعه هستند، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس باید بر موضوع اقتصادی بودن طرح‌های صنعتی توجه و تاکید داشته باشد، چرا که اجرای طرح‌های بدون توجیه اقتصادی علاوه بر ثمر بخش نبودن موجب اتلاف منابع و امکانات مردم و دولت می‌شود. 
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: توسعه متوازن صنعت در نگاه مدیریت ارشد استان از ارزش و جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است.
صادق عابدین با اشاره به تشکیل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس باید ظرفیت‌های بالقوه و مهم این استان را در حوزه فعالیت خود باور کند.
وی همچنین اذعان داشت: نباید نگاه‌های سلیقه‌ای و یا برخی اعمال نفوذها توسعه صنعتی استان فارس را از مسیر صحیح خود منحرف کند و اجرای طرح‌های ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی باید بر اساس استعدادها و ظرفیت‌های منطقه‌ای همراه با توجیه اقتصادی لازم انجام شود.
استاندار فارس همچنین در این دیدار با تقدیر از زحمات مهران حفاری در طول دوران تصدی ریاست سازمان بازرگانی استان فارس برای غفار صفری سرپرست سازمان جدیدالتاسیس صنعت، معدن و تجارت استان فارس آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول