اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مهمانان خارجی و داخلی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی در مرودشت

خبرگزاری فارس: با حضور مهمانان خارجی و داخلی شرکت‌کننده در همایش بین‌المللی گردشگری دانشگاه مرودشت، نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی استان فارس افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی در مرودشت
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سه‌شنبه‌ شب همزمان با آغاز هفته گردشگری با حضور مهمانان خارجی و داخلی شرکت کننده در همایش بین‌المللی گردشگری در دانشگاه مرودشت نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی شهرستان‌های استان فارس افتتاح شد.
فریدون فعالی مدیرکل گردشگری و صنایع دستی استان فارس در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما استفاده از ظرفیت‌های موجود گردشگری این استان و تلاش در رسیدن به وضعیت مطلوب است.
فعالی افزود: ارائه خدمات متنوع به گردشگران و تعریف تورهای جدید و برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های گردشگری استان فارس در راستای جذب گردشگران داخلی و خارجی است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه امروز گوشه‌ای از ظرفیت‌های هنرهای سنتی و گردشگری استان فارس بوده که از قابلیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: هدف ما استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان برای جذب گردشگر به ویژه داخلی است و در راستای رونق این صنعت برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است تا ظرفیت‌های اختصاصی شهرستان‌های فارس شناسایی و برنامه‌ریزی شود.
فعالی همچنین بیان کرد: استان فارس دارای جاذبه‌های فراوانی از جمله گردشگری خارجی و مذهبی، توریسم درمانی و اکوتوریسم است که در صورت توجه و برنامه‌ریزی نسبت به آن به یقین در آینده شاهد تحول و توسعه این استان می‌شویم.
وی در پایان در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد بی‌توجهی به بوستان پردیس تخت جمشید و جنگل پیرامون این مجموعه جهانی اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری برای ساماندهی و زیباسازی اطراف تخت جمشید در دست مطالعه است و برخی از آنها نیز در کارگروه گردشگری این استان مصوب شده و به زودی مصوب شورای برنامه‌ریزی فارس می‌شود.
وی افزود: با همکاری شهرداری و فرمانداری مرودشت سال جاری شاهد شروع برخی از این طرح‌ها در راستای ساماندهی و زیباسازی پیرامون مجموعه تخت جمشید هستیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول