اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش خبر داد:

کاهش 50 درصدی هزینه نقشه‌برداری در آبپخش

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی آبپخش از کاهش 50 درصدی هزینه نقشه‌برداری در آبپخش خبر داد.

کاهش 50 درصدی هزینه نقشه‌برداری در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد افتخاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش حل مشکل مربوط به زمین‌های مسکونی شهروندان آبپخشی قطعی شده است.
سخنگوی شورای اسلامی آبپخش عنوان کرد: مشکل زمین‌های آبپخش مربوط به سالیان مدید است و در دوسال اخیر شورای اسلامی شهر آبپخش به جد پیگیر حل این مشکل و معضل بوده است.
وی افزود: قطعا دغدغه اعضای شورای شهر همان دغدغه‌های مردم است، ما در میان مردم زندگی می‌کنیم و مشکلات را با تمام وجود درک خواهیم کرد و برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنیم.
افتخاری اذعان داشت: شورای شهر یک نهاد قدرتمند نیست و با این وجود با تلاش و پیگیری‌های مستمر برای احقاق حقوق شهروندان آبپخشی تلاش می‌کند.
وی تصریح کرد: در مسئله زمین‌های مسکونی آبپخش با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم قول مسئولان استانی و شهرستانی حل این مسئله به نفع مردم بوده است.
مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: در راستای حل مشکل زمین شهروندان با پیگیری‌های شورای شهر هم‌اکنون یک شرکت خصوصی در حال نقشه‌برداری از منازل مسکونی شهر آبپخش برای حل مشکلات مطرح در این باب است.
افتخاری از کاهش 50 درصدی هزینه نقشه‌برداری در آبپخش خبر داد و تاکید کرد: شورای شهر در تمامی امور رفاه و آسایش شهروندان را سرلوحه کار خود قرار داده است و با پیگیری‌هایی که در چند مدت گذشته صورت گرفته است هزینه نقشه‌برداری از منازل مسکونی از 30 هزار تومان به 15 هزار تومان کاهش یافته است.
عضو شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: پس از تهیه نقشه از منازل و زمین‌های مسکونی شهر آبپخش، کمیسیون ماده 56 مسکن و شهرسازی رای لازم را در زمینه این مسئله صادر خواهد کرد و با رای نهایی دادگاه شاهد حل این مشکل خواهیم بود.
وی گفت: در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به جهاد اقتصادی مزین شده است تمام مسئولان باید تلاش خود را برای دستیابی و تحقق این هدف والا که زمینه‌ساز رفاه و آسایش بیشتر مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است به کار گیرند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: همراهی و حمایت‌های بی دریغ استاندار محترم، فرماندار شهرستان و بخشداران سابق و فعلی آبپخش از شورای اسلامی شهر آبپخش زمینه‌ساز اقدامات مهمی در راستای حل مشکلات مربوط به زمین‌های آبپخش داشته است.
افتخاری تصریح کرد: در تمامی زمان‌ها شورای اسلامی شهر آبپخش بر حق مالکیت شهروندان آبپخشی تاکید داشته و در پروژه مسکن مهر و مجتمع فرهنگی این امر را به اثبات رسانده‌ایم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول