اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد:

تاخیر در راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از تاخیر در راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش خبر داد.

تاخیر در راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضائی شامگاه سه‌شنبه در نشست نخبگان و مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: آبپخش از لحاظ علمی در جایگاه مطلوبی قرار دارد و صاحب‌نظران و اندیشمندان زیادی در سطح شهر و بخش وجود دارند که برای پیشرفت و توسعه آبپخش می‌توان از نظرات ایشان بهره جست.
وی افزود:‌ ما معتقدیم آبپخش شایستگی مرکز شهرستان شدن را دارد و همانگونه که شهرها و بخش‌های همجوار برای ارتفاء مرکز بخش به مرکز شهرستان تلاش می‌کنند ما نیز این امر مهم را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از تاخیر در راه‌اندازی دانشگاه آزاد آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: خلل‌ها و کارشکنی‌هایی در زمینه ایجاد و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش صورت گرفته که باعث شده افتتاح این دانشگاه به تاخیر افتد و با همکاری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان مشغول به حل مشکلات و رفع موانع هستیم.
رضائی تصریح کرد: شوراهای اسلامی در شهر و روستا پل ارتباطی مردم،‌ مسئولان و دولتمردان هستند و شورای اسلامی شهر آبپخش همیشه آمادگی آن را دارد که از پیشنهادات و راهکار‌های سازنده شهروندان برای پیشرفت شهر بهره‌ ببرد.
این مسئول اذعان داشت: در زمینه ارتقاء بخش آبپخش در یک‌سال گذشته با همراهی فعالان اجتماعی و نخبگان شهر اقداماتی صورت گرفته و نتایجی نسبتا مطلوب به دنبال داشته است.
رضائی ابراز داشت: استقرار ادارات مختلف و نمایندگی آنها در شهر آبپخش یکی از خواسته‌های اصلی شهرواندان است و شورای اسلامی شهر آبپخش با جدیت پیشرفت اداری آبپخش را دنبال می‌کند. 
وی اضافه کرد: در دوسال گذشته شاهد استقرار نمایندگی تامین اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت احوال و همچنین استقلال نمایندگی آموزش و پرورش از بخش همجوار بوده‌ایم و اخیرا موفق به تصریب دادگاه عمومی آبپخش شده‌ایم که پس از تعیین قاضی شاهد استقرار این اداره در آبپخش خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد:‌ با پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مشکلات زمین‌های شهروندان آبپخشی و بررسی کارشناسان منابع طبیعی هم‌اکنون یک شرکت خصوصی در حال نقشه‌برداری از منازل مسکونی شهر آبپخش است.
 رضائی در همین راستا بیان داشت: با رایزنی‌های شورای اسلامی شهر هزینه نقشه‌برداری هر پلاک از 30 هزار تومان به 15 هزار تومان کاهش یافت و از شهروندان می‌خواهیم مبلغ بیشتری برای این امر پرداخت نکنند و در صورت مشاهده موارد تخلف شورای اسلامی شهر آبپخش را مطلع سازند.
وی افزود: یکی از مسائل و ایراداتی که در ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی شهر آبپخش بیان می‌شود فاصله آبپخش با شهر شبانکاره است و این در حالی است که قبلا کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران این دانشگاه بررسی‌های لازم را انجام داده و استقرار دانشگاه در آبپخش را تایید کرده‌اند.
رضائی گفت: با رایزنی‌های شورای اسلامی شهر آبپخش در اواسط مهرماه نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران شهرستان برای آشنایی با مشکلات آبپخش در این شهر حاضر خواهند شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول