اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

فراخوان ثبت‌نام تربیت مربی معارف مهدویت اعلام شد

خبرگزاری فارس: فراخوان ثبت‌نام تربیت مربی معارف مهدویت، سال تحصیلی 90 ویژه برادران حوزوی از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود شعبه خراسان رضوی در مشهد اعلام شد.

فراخوان ثبت‌نام تربیت مربی معارف مهدویت اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از واحد خبر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی نسب، با اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی وابسته به مرکز تخصصی امامت و مهدویت قم در نظر دارد در سال تحصیلی 90-91 تعداد محدودی از طلاب واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه، ثبت‌نام به عمل آورد.
وی در ادامه به شرایط لازم برای شرکت در این دوره تحصیلی اشاره کرد و افزود: شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه، متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، حسن شهرت و تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت و برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی است.
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی، با بیان اینکه از جمله شرایط اختصاصی برای شرکت در دوره تربیت مربی معارف مهدویت، دارای مدرک تحصیلی سطح دو به  بالا با تأیید شورای مدیریت حوزه علمیه خراسان است عنوان کرد و افزود: حداقل سن 20 سال و حداکثر 40 سال، توانایی در ارائه سخنرانی، پژوهش و اداره کلاس، توانایی در استفاده از رایانه و به‌ویژه اینترنت و داشتن اطلاعات مقدماتی و پایه در مباحث مهدویت از دیگر شرایط اختصاصی دانش پژوهان برادر برای شرکت در دوره تربیت مربی بیان کرد.
وی با بیان اینکه آزمون تا روز 29 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: کتاب اصول عقاید استاد محسن قرائتی و 200 پرسش و پاسخ مهدویت را دو منبع برای شرکت در آزمون دانست و همچنین مصاحبه از پذیرفته شدگان در آزمون چهارم را آبان ماه اعلام کرد.
به گفته وی علاقه‌مندان برای شرکت، در دوره تربیت از سوم تا پانزدهم مهر ماه سال جاری، فقط تنها در این بازه زمانی می‌توانند برای شرکت در آزمون و ثبت نام در دوره تربیت مربی معارف مهدویت اقدام کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول