اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 شهریورماه جاری؛

مهلت ارسال مقالات همایش انتظار و مهدویت تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ارسال آثار مقالات به دومین همایش انتظار و مهدویت در آموزه‌های رضوی تا پانزدهم شهریورماه جاری تمدید شد.

مهلت ارسال مقالات همایش انتظار و مهدویت تمدید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا موسویان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این نمایشگاه اظهار داشت: حدود 35 اثر تا به امروز به دبیرخانه همایش ارسال شده است که با توجه به استقبال پژوهشگران مهلت ارسال مقالات تمدید شده است.
وی با بیان این که مقالات توسط اساتید و کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت داوری می‌شود، افزود: امام‌شناسی از منظر امام رضا (ع)، رابطه امام و مردم از نگاه امام رضا (ع)، امام مهدی (عج) در بیان امام رضا (ع)، دوران غیبت از منظر امام رضا (ع)، دوران ظهور در بیان امام رضا (ع)، موضع‌گیری امام‌رضا (ع) در برابر مدعیان و انحرافات و حرم رضوی و ترویج فرهنگ مهدویت از جمله محورهای دومین همایش انتظار در آموزه‌های رضوی است.
دبیر همایش دومین همایش انتظار و مهدویت در آموزه‌های رضوی با بیان این که همایش در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در قم برگزارمی‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در مدت زمانی پایانی مهلت ارسال، مقالات خود را ارسال کنند.
دومین همایش انتظار و مهدویت در آموزه‌ای رضوی از سری برنامه جشنواره بین‌المللی امام ‌رضا (ع) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مرکز تخصصی مهدویت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) همزمان با دهه کرامت در قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول