اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی عنوان کرد:

رونق و پیشرفت تشیع دلیل هجمه به مهدویت

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم دلیل حرکت‌های جدید دشمنان اسلام مبنی بر حمله به مهدویت را معلول پیشرفت و ترقی تشیع دانست.

رونق و پیشرفت تشیع دلیل هجمه به مهدویت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌‌گلپایگانی‌ در دیدار برخی از اساتید حوزه و فعالان عرصه مهدویت اظهار کرد: تهاجم دوباره دشمنان اسلام به مسئله مهدویت معلول پیشرفت و ترقی تشیع است.
وی با اشاره به کتاب‌ها و مقاله‌های جدیدی که در موضوع مهدویت از سوی دشمنان اسلام به چاپ رسیده‌ است، بیان کرد: تمام این کتاب‌ها و مقاله‌ها در زمینه رد مهدویت به ‌نگارش درآمده‌اند و تلاش می‌کنند آینده سبز تشیع که همان مهدویت است را از مذهب ما بگیرند تا موجب ناامیدی و شکست ما شوند.
‌صافی‌‌گلپایگانی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اخیر بهائیت در سرتاسر جهان افزود: بهائیت نتوانسته است پس از سپری شدن 200 سال از پیدایش جعلی خود، کاری جز نوکری برای استعمار و آمریکا انجام دهد این در حالی است که سعی دارد با نگارش کتاب‌هایی در زمینه مهدویت برای خود تاریخی جعلی بسازد و مردم را گمراه کند.
وی عنوان کرد: کتاب‌هایی در زمینه رد موضوع مهدویت توسط بهائیت به نگارش درآمده است که برای هر اهل دانش و فضلی موجب خنده می‌شود که چگونه با استفاده از برخی موضوعات پوچ و بی‌اساس در زمینه تائید بهائیت و رد مهدویت قدم برمی‌دارد.
‌صافی‌‌گلپایگانی با بیان اینکه هویت حوزه، هویتی مهدوی و امام زمانی است، اظهار کرد: دشمن قصد ضعیف کردن این هویت را دارد و باید در زمینه مقابله با این موضوع اقداماتی را انجام داد که نوشتن کتاب‌هایی در زمینه مهدویت می‌تواند کمک بسیاری کند.
وی افزود: البته که هر کسی توانایی بحث و گفت‌وگو در زمینه مهدویت را ندارد تا جایی که حتی برخی از کتاب‌های نوشته شده در حمایت از مهدویت به ضرر اسلام و مهدویت می‌شود به‌طور مثال کتابی که چندی پیش در زمینه حمایت از مهدویت نوشته شده بود اما این کتاب حتی به‌نام خدا هم نداشت که موجب خجالت است.
‌صافی‌گلپایگانی با بیان اینکه برخی از تفکرات در مورد مهدویت دچار انحراف است، اشاره‌ای به مستند ظهور نزدیک است کرد و ابراز داشت: هر کسی نمی‌تواند با بهره‌گیری از نام مهدویت و امام زمان(عج) در زمینه تخریب اذهان عمومی قدم بردارد.
این مرجع تقلید با اشاره به دوره تخصصی مهدویت برای برخی از طلاب بیان کرد: این طرح یک حرکت ویژه است که فکر تاسیس آن از جانب امام زمان(عج) به مسئولان این طرح القا شده است.
وی افزود: ما محتاج چنین حرکتی بودیم و هستیم، زیرا هویت ما یک هویت مهدوی است و هرچه در باب این موضوع کتاب و مقاله نگارش شود کم است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول