اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هشتمین جشنواره تئاتر رضوی:

8 نمایش برگزیده جشنواره تئاتر رضوی مشخص شد‌

خبرگزاری فارس: دبیر هشتمین جشنواره تئاتر رضوی گفت: با بررسی آثار راه یافته تعداد هشت اثر برای حضور در بخش مسابقه این جشنواره انتخاب شد.

8 نمایش برگزیده جشنواره تئاتر رضوی مشخص شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، محمدرضا سوقندی از اتمام بررسی آثار ارسالی به‌ جشنواره تئاتر رضوی خبر داد و اظهار کرد: نمایش‌های "سنگ بست" به کارگردانی محمدی مهدی خاتمی، ‌"زندگی به مقدار لازم" به کارگردانی مسعود عقلی و "زیر این باران بی‌پایان" به کارگردانی محمدهادی وکیلی از خراسان رضوی و "غربت‌زدگان" به کارگردانی مصطفی قدیمی از خراسان شمالی از جمله آثار راه یافته به بخش مسابقه هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هستند.
سوقندی، عنوان کرد: "پدرانه" به کارگردانی شیرین سپهراد و نمایش "آنم آرزوست" به کارگردانی محمد زواربی‌ریا از تهران، "کبوتران چاهی" از اردبیل و نمایش "فصل سبز نرگس" به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی از آذربایجان شرقی از دیگر آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره به‌شمار می‌روند. 
وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جشنواره در خراسان شمالی انجام شده است، افزود: هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سری برنامه‌های نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) 12 تا 14مهر ماه سال جاری به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول